tuota noin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Seurustelen, emme asu yhdessä, olemme molemmat neljänkympin hujakoilla.

Tapaamme joka päivä, viikot nukumme kotonamme ja viikonloput yhdessä, minun luona tai sitten hänen kotonaan.

Toimii .. tai on toiminut tähän asti.

Pari kuukautta sitten satuin näkemään mieheni tekstiviestit, hän oli jättänyt puhelimensa keittiön pöydälle,viimeksi tullut viesti aukinaisena...
Ja VOI EI ...joku, minulle tuntematon nais .. henkilö viestittää
Nähdäänkö illalla ?
En tietenkään voinut olla lukematta muitakaan viestejä ...
ja yllätys ,yllätys....
Tekstareita oli muutama ..kymmenen ..tyyliin
odotan sinua
nähdään kello ...
pusu ja hali ...ym ym....

Sanoin tietenkin miesystävälleni että lukasin tekstarit puhelimestasi ja annatin tulla ...karjuin...
Mies ;
mitäs menet lukemaan,ei oo mitään semmosta kun luulet,kavereita vaan ym.ym. , ovi on tuossa jos ei kiinnosta ja jos ei mökä lopu niin meidän ei tarvitse enää tapailla,en ole sinulle tilivelvollinen....
emme ole asiasta tämän jälkeen puhuneet mutta minua se vaivaa ...
Kysymykseni onkin
Miten pääsen tästä yli ?

Hei

Mua kiinnostais muutkin jutut teidän elämässä kun olen itsekkin nelikymppinen ja samanlaisessa suhteessa. Mutta ensin kommentoin sinulle tuota tekstiviestijuttua. En sano että jätä koko ukko, koska se on vain yksi ja minun oma mielipiteeni, johtuen siitä että jättäisin itse heti jos epäilisin uskottomuutta.

Kiinnitin huomiota myös siihen, että mies oli heti valmis näyttämään ovea ja kun tulee kriisi, eli ei ehkä ole kanssasi kauhean vakavissaan? Tietysti kun omaa suhdettani ajattelen juju on justiinsa siinä. On tavallaan vapaa mutta ei yksin. Mun mielestä ystäväpohjalla ei ole viestitys tuota luokkaa.

Miten jaatte esim. ruokamenot tällaisessa suhteessa vai syöttekö aina kumpikin kotonanne?

Tässä meidä tavallinen viikko : -)

Töihin,hänen luo- minulle ruoka valmiina,yhdessäoloa kello yhdeksään (21.00) asti, minä kotona noin kello kymmenen,hyvän yön toivotukset puhelimitse ja paapaamaan.

Viikonloppuna olemme melko lailla minun luonani, minä kokkaan ja myös maksan pöperöt .

Lomat vietämme myös yhdessä,matkustellen....

Me sovimme jo alussa, noin kaksi (2) vuotta sitten että tapaillaan niin kauan kun tuntuu hyvältä,emme ole luvanneet toisillemme mitään ... ja minusta on ainakin tuntunut hyvältä..tähän asti ..
Tuntuu jotenkin siltä että jotakin särkyi ..luottamus meni -tyhjästäkö?

Elikkä viikonloput elätät miestä?

Jos en pitäisi huolta nykyään (alkuaikoina en ymmärtänyt) saisin ruokkia omasta pussistani. Olen reilu ja tarjoan mielelläni mutta huomasin melko pian että oli aika yksipuolista. Ja sitten tehdään kauhean suuri numero omista laittamisista ja puhutaan niistä viikko etukäteen. Voi että ärsyttää. Tarjoaisin varmaan enemmänkin mutta kun on tosi pienet tulot ja joka pennin saa laskea.

minähän syön hänen luonaan ma-torstaihin elikkä ihan ok homma .
Huomaan muuten tässä että puhuttelen häntä miehekseni,vaikka emme edes seurustele ...tapailemme säännöllisesti :-) ja vietämme aikaa yhdessä ...millonkahan muuten tapailu muuttuu seurusteluksi ???
no joo,saahan tässä jaaritella...
Uskonko miestä ...vaiko en ...sehän se alkuperäinen kysymys oli ...jätänkö vaiko en ...

joo,näinhän se on ....mitä tässä purnaamaan,suututtaa,itkettää,vitutta ja välillä taas naurattaa - oma tyhmyys.
Tottahan toki - jos järjellä ajattelee -ei oo puhtaat jauhot miehellä pussissa ..

Voi kuinka sikamainen vittumainen paskiainen toi mies!
Mies käyttäytyy kyllä tahallaansa silleen, että sun pitäisi tuntea syyllisyyttä koko tilanteesta!
vaikka se petturi pettää sua! mitä se luulee?????

YOUR OUT OF THE GAME!

sano tää sille jä jätä se heti!

Sinuna pitäisin pienen keskustelu tuokion miehen kanssa siitä mikä on suhteen tila ja muoto. Se varmasti selvittäisi asioita. 2v on aika pitkäaika hengailla yhdessa ilman seurustelua.

....en haluaisi mitenkään myöntää itselleni että ...nii-n,niin että...miehellä on jonkinmoinen suhde, johonkin toiseen naiseen ...jos minulla olisi,kertoisin kyllä,kunnioittasin toista osapuolta sen verran - ja antaisin hänen päättää jatkaako suhdetta minun kanssani.....

Ja nyt piste.
Kyllä tästä vielä selvitään,yksin tai kaksin.

Miten jotkut naiset viitsivät alistua tuollaiseen kohteluun? Jos mies on niin v-mäinen, että asioita kysyttäessä näyttää ovea, eikä halua keskustella suhteen tilasta, niin eikö kannattaisi unohtaa koko tyyppi.

Ihmetellä täytyy myös tätä toista naista. Mitähän mies on hänelle selitellyt, vai tyytyykö nainen olemaan pelkkä arki-ilta seuralainen/ pano.

""Me sovimme jo alussa, noin kaksi (2) vuotta sitten että tapaillaan niin kauan kun tuntuu hyvältä,emme ole luvanneet toisillemme mitään ... ja minusta on ainakin tuntunut hyvältä..tähän asti ..
Tuntuu jotenkin siltä että jotakin särkyi ..luottamus meni -tyhjästäkö?""

Kyllä sikäli tyhjästä että ette olleet luvanneetkaan toisillenne mitään... Nyt on varmaan aika keskustella pelisäännöistä uudelleen. Jos sinullekin tällainen hengailu-suhde riittää, niin jatka vaan, ellei, niin katsele itsellesi uusi poikaystävä, vielä löytyy nimittäin sellaisiakin miehiä jotka ovat valmiita sitoutumaan kerrallaan vain yhteen.

Kaverisi raivostui sinulle, koska kärähti itse teossa eli olisi varmaan halunnut salata sinulta toiset suhteet edelleen. Nyt kun suurimmat tunnekuohut laantuneet niin kannattaa keskustella asiat halki kylmän viileesti. Tee ratkaisut mitkä katsot itsellesi parhaaksi ja pysy päätöksessäsi, se kannattaa pitkän päälle, usko pois!

Kaikkea hyvää sulle jatkossa!

Alkuperäiselle sanoisin, sulla on kuitenkin oma elämä kunnossa, asunto ja työ jne. Pärjäät hyvin omillasi, eikä tarvii kaikkea alkaa alusta. Eihän suhteen alussa useinkaan vaadita sitoutumisia tuntematta toista. On luonnollista, että ajan kanssa tilanne muuttuu, ja haluaa enemmän. Älä siitä itseäsi moiti. Petetyksi tuleminen sattuu, mutta aika parantaa. Sitäpaitsi se oikea saattaa kävellä eteesi jo huomenna!

Joku tässä tarinassa ei nyt ihan loksahda kohdalleen. Kun luin ihan ensimmäisen kirjoituksesi, tapaus vaikutti hyvin selvältä: Mies tapailee muita naisia sinun lisäksi.

Mutta kun kirjoitit viikko-ohjelmastasi, niin miten se on ylipäätänsä mahdollista? Kirjoitit, että olet arki-iltoina miehen luona klo 21 asti, jonka jälkeen te vielä tekstittelette klo 22 aikoihin. Ja vietätte viikonlopun yhdessä.

Missä välin mies ehtisi tavata muita naisia, kuullostaa aika oudolta? Tietysti, jos hän ei nuku ollenkaan, ja menee töihin seuraavana päivänä myöhässä tai viettää rokulipäivää.

Mutta muuten tuntuu mahdottomalta, että noin tiiviissä yhteydenotossa hänellä olisi aikaa tavata ketään muuta naista?

Mahdottomalta tuntuu ..että mies ""kerkiäis"" vielä tapaamaan jotakuta toista naista .viesteistä päätellen näin kuitenkin on ...

Kiitoksia kaikille mielipiteistä
ja
mukavaa päivän jatkoa

Yhteistyössä