A
Afrikannorsu
Vieras
Kuvottavaa! jos on ihan väkipakko laittaa joku "in memory" tuote niin ehkäpä lasienkeli tms. Tuo menee niin yli kun vaan voi,,,
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jwhvu:Haloo! Kyseessä on mauton pila. Katsokaa mitä pektin yläreunassa lukee...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja jwhvu:Haloo! Kyseessä on mauton pila. Katsokaa mitä pektin yläreunassa lukee...
Niinpä, vitsihän tuo on.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja jwhvu:Haloo! Kyseessä on mauton pila. Katsokaa mitä pektin yläreunassa lukee...
Niinpä, vitsihän tuo on.
MITÄ SIELLÄ SITTEN LUKEE???
Alkuperäinen kirjoittaja yksi mielipide :Mäkin ensin katsoin että todella mauton "lelu". Sitten luin tekstin siellä ylhäällä. Musta toi on todella vahva kannanotto lapsimisseihin yms. Näin mä sen käsitän. En sano, että olisi hyvä tapa mutta huomiota herättävä kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja jwhvu:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja jwhvu:Haloo! Kyseessä on mauton pila. Katsokaa mitä pektin yläreunassa lukee...
Niinpä, vitsihän tuo on.
"make your child look old before her time"
Alkuperäinen kirjoittaja suomeksi:aiheuttaa lapselle näköiseksi ennen hänen aikaansa
Alkuperäinen kirjoittaja suomeksi:aiheuttaa lapselle näköiseksi ennen hänen aikaansa
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja jwhvu:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja jwhvu:Haloo! Kyseessä on mauton pila. Katsokaa mitä pektin yläreunassa lukee...
Niinpä, vitsihän tuo on.
"make your child look old before her time"
SUOMEKSI KIITOS!
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Eli viitataanko sillä ennen aikojaansa vaiko ennen kuolemaa..?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Eli viitataanko sillä ennen aikojaansa vaiko ennen kuolemaa..?
Mun mielestä jälkimmäinen...tai niin mä sen tulkitsin.