Tupakasta kivut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Reene

Uusi jäsen
16.07.2009
1
0
1
Olen 24v nainen,noin 17v:nä tupakoin noin1-1,5v.Nyt taas aloitin ja tupakoinut noin 2 vuotta silloin tällöin eli joka kolmas tai toinen päivää,1-30tupakka.Tupakoimisen olen nyt lopettanut 7 päivää sitten mutta rinnassa tuntuu jotain kokoajan,painava tunne joskus tai vihlo tai pistää,ei aina eikä paljon mutta kuitenkin,omituista. Minulla ei ole yskää,eikä muitakaan keuhkosyövän oireita mutta voisiko tämä kuitenkin olla sitä?
Pelottaa

Mä on 26v ja 12v olin ku aloitin ja jokakerta ku yritin lopetta, niin on ollu kamalat rintakivut ja rinnassa puristi kaiken, että en ees pystynyt kunnolla hegittä ja jos jaksoin päivän sen olon niin pitemmän päälle alkanut tulla viekkarit jopa sain epilepsia ja astma kohtauksi ja on tullu vaahtoa kin suusta vaika ei ole astma eikä epelepsia niin siin tapuksessa oli pakko sytyttä röökin ja kaiki oireet hävis hetkes. Nyt en ees viiti enä kokeila lopetta ku ei tarvi ku korkeinta 2 tuntti olla poltamatta et en saa happe,meina räjähtä pää ja silmät pursuvat ulos ja saan pahat agressiivisus kohtaukset :/

Yhteistyössä