O
Olen ehkä tyhmä mutta kaikkea sitä miettii
Vieras
Mulla liittyi tupakointiin aina jollain tapaa ahdistus... poltin kun ahdisti ja se vaan "kuului asiaan" esim. töissä ja kavereitten kanssa. Kotona aamulla ja ruoan jälkeen... nyt viimeisen vuoden aikaan, kun aloin polttaa entistä enemmän myös ahdistus lisääntyi. Enää tupakka ei tuonut nautintoa vaan ahdistusta, tuli huono olo ja kotona polttamisen jälkeen piti maata sohvalla vähän aikaa...
Kaikilla ei liene näin mutta mulla on... mulla on todettu lievä masennus ja nyt kun olen päässyt tupakasta eroon, tai paremminkin voisi sanoa että olen onnistunut olemaan polttamatta nyt viikon verran, olokin tuntuu paljon paremmalta eikä ahdistusta ole ollut kertaakaan!
Voiko tämä olla tottakaan.. miksei kukaan sanonut, että tupakka lisää ahistusta ja huonoa oloa.. mä kun luulin sen olevan piriste?
onkohan kahvilla sama vaikutus?
Kaikilla ei liene näin mutta mulla on... mulla on todettu lievä masennus ja nyt kun olen päässyt tupakasta eroon, tai paremminkin voisi sanoa että olen onnistunut olemaan polttamatta nyt viikon verran, olokin tuntuu paljon paremmalta eikä ahdistusta ole ollut kertaakaan!
Voiko tämä olla tottakaan.. miksei kukaan sanonut, että tupakka lisää ahistusta ja huonoa oloa.. mä kun luulin sen olevan piriste?
onkohan kahvilla sama vaikutus?