Tupakointi kielletty omalla pihalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muscat:
en yhtään ihmettelis jos kielletään kukkien istuttaminen pihalle, koska astmaatikko naapuri valittaa tuoksusta |O

Pakko sanoa, että minä en ainakaan kestäisi jos naapuri haluaisi laittaa norjanangervoa lähelle rajaa. Se haju ottaa niin pahasti henkeen ja saa silmät kutisemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
en yhtään ihmettelis jos kielletään kukkien istuttaminen pihalle, koska astmaatikko naapuri valittaa tuoksusta |O

Pakko sanoa, että minä en ainakaan kestäisi jos naapuri haluaisi laittaa norjanangervoa lähelle rajaa. Se haju ottaa niin pahasti henkeen ja saa silmät kutisemaan.

ei sitte muuta ku valmiiks lakiehdotus tästäkin :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

ei sitte muuta ku valmiiks lakiehdotus tästäkin :headwall:

No, toivottavasti asia saadaan selvitettyä kuitenkin puhumalla jos naapuri joskus innostuu pensaita istuttamaan. Muuten varmaankin olisi pakko muuttaa pois. En myöskään voisi asua jonkun himokalastajan naapurissa, jos hän tykkäisi savustaa saaliinsa. Olen niin allerginen kalalle.

mietin vaan että jos tupakointi kiellettäisiin kokonaan parvekkeilla ja omilla pihoilla niin kuinkahan moni alkais polttaa sisällä? ja se haju se vasta kamala onkin.. esim. kerrostalossa kyllä haju kulkeutuu rappukäytävään ja muihin asuntoihin jos sisällä poltetaan.

En usko, että monta kymmentä vuotta tupakoinut ihminen lähtee joka kerta sauhuttelemaan esim. sieltä kerrostalon viidennestä kerroksesta jonnekin piha-alueen ulkopuolelle..

Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
Meillä on oma piha rivitalossa ja kyllä ymmärrän hyvin,että savu leijailee naapuruston ikkunoista sisään jos joku pihalla polttaa.
Mies polttaa siis etupihan puolella jossa mielellään kävelee vähän edemmäksikin.
Ei todellakaan kiva jos kaikkien makuuhuoneet haisevat tupakalle.(yläkerroissa johon savu suoraan leijailee)
Eri juttu jos on kerran vuodessa pippalot tms. niin tottakai sitten omalla pihalla kaikki voivat käryttää.

Vai kerran vuodessa pippalot, oujee, jokainen tekee mitä haluaa, jokaisella on jokin pahe, toislla se tupakan poltto, toisilla jotain piilonomaista joita ei muut edes nää, sit ollaan niin mukamas hyviä naapureita. Meil naapurissa oikea eukko joka ei ole muuta osannut tehdäkään kuin valittaa, sen takia lähti aiempi asukas mut mun mielestä tuollaisten valittajien pitäis asua asutuksesta niin kaukana ettei olis muista haittaa ja sais asua ihan itsekseen.

Yhteistyössä