turha etes kuvitella, mutta kuvittelempa siltikin..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
jospa tänään olisi se päivä, että mies tulee töistä ja on hyvällä tuulella, ei haise tupakalle, kävis vaikka pussaamassa ihan!! ja antas vaikka etes pienen suklaa pötkön ja sanois että rakastaa mua.. :/ :/ :ashamed: kohta viis vuotta oltu naimisissa, eikä tuo ole vielä kertakaan tehny mitään nuista edellä mainituista asioista, kotiutuessaan.. :/ |O :/

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
no täys mies!! luulis että joskus tajuais itekkin, ilman erikseen mainitsemista, ilahduttaa vaimoa.. |O :/

Eivät ole ajatustenlukijoita miehetkään. Usein miehet eivät todellakaan tiedä niitä pikkuspesiaaliasioita, jotka tekisivät juuri heidän vaimonsa iloiseksi. Ja miten voikaan, ellei niistä ole puhuttu.

Mies taas voi arvostaa jotain sellaisia asioita, joista naisella ei ole hajuakaan. Nainen vain Arvelee tietävänsä. Tai esim. yrittää hemmotella miestään jollain sellaisilla teoilla, joista Itse pitäisi.

hmm... rupesin miettiin... Meillä mies tulee kotiin, koppaa lapsen syliin ja irvistelee sen kanssa ja tulee sitten minun luo ja kysyy "miten on päivä menny?" ja yleensä jos en oo kovin kyrpiintyneen näköinen, antaa pusunkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Meillä on yleensä niin, että kun mies tulee töistä, se sanoo "hei, onko mitään ruokaa", v-ttu mikä päivä taas". :whistle:

O-ou. Mä sanon yleensä noin :D ;) Vain ilman kirosanaa kylläkin. Mies tulee töistä ja tuo yleensä ruuan mukanaan ja kokkaa sen. Mä odotan nälkäisenä :p

Alkuperäinen kirjoittaja Blondie-1:
Entäpä jos itse yllättäisit vastaavalla positiivisella tavalla miehesi, kun hän tulee töistä...?

kuinkahan monesti oon yllättäny?!! kämppä puhtaana, lapset rauhallisina ja uuni tuoretta pullaa tarjolla.. :/

Niin ja nämä ovat juuri niitä asioita, joita SINÄ arvostat ja joita SINÄ toivoisit kun tulet kotiin. Juuri tästä kirjoitin aiemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:
hmm... rupesin miettiin... Meillä mies tulee kotiin, koppaa lapsen syliin ja irvistelee sen kanssa ja tulee sitten minun luo ja kysyy "miten on päivä menny?" ja yleensä jos en oo kovin kyrpiintyneen näköinen, antaa pusunkin.

kuin sie oot saanu sen koulutettua tuohon???? :o

mm.. se on vaan aina ollu sellainen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Blondie-1:
Entäpä jos itse yllättäisit vastaavalla positiivisella tavalla miehesi, kun hän tulee töistä...?

kuinkahan monesti oon yllättäny?!! kämppä puhtaana, lapset rauhallisina ja uuni tuoretta pullaa tarjolla.. :/

Niin ja nämä ovat juuri niitä asioita, joita SINÄ arvostat ja joita SINÄ toivoisit kun tulet kotiin. Juuri tästä kirjoitin aiemmin.

no muuta kun mä tiedän että se tykkää tuoreesta pullasta!! ja sit annan rauhassa katsoa teksti-tv:n ja olla koneella!! mutta luulis että sille tulis etes JOSKUS mieleen, että "jaa, lentäsköhän se emäntä persiilleen jos olisinki tänään ilosella mielin kun meen kotiin..kaappaisin kainaloon ja pussaisin..".. :o eihän se nyt voi olla niin paljon pyydetty?!

mm.. se on vaan aina ollu sellainen :saint:

hö! :D

Äijille vinkkiä, että tuollaiset asiat kannattaa järjestää kalenterin mukaan. Me menimme naimisiin 8 vuotta sitten talvipäivänseisauksena ja olen tavannut muistaa vaimoani kukilla tms. neljännesvuosittain eli kevät- ja syyspäiväntasauksena ja kesäpäivänseisauksena varsinaisen hääpäivän lisäksi. Onhan moinen säännöllisyys tylsempää kuin spontaani muistaminen, mutta parempi sekin kuin ei mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbulenssi:
Äijille vinkkiä, että tuollaiset asiat kannattaa järjestää kalenterin mukaan. Me menimme naimisiin 8 vuotta sitten talvipäivänseisauksena ja olen tavannut muistaa vaimoani kukilla tms. neljännesvuosittain eli kevät- ja syyspäiväntasauksena ja kesäpäivänseisauksena varsinaisen hääpäivän lisäksi. Onhan moinen säännöllisyys tylsempää kuin spontaani muistaminen, mutta parempi sekin kuin ei mitään.

:D Pakko hehkuttaa (ap:n harmiksi ) kun mun mies pääsi yllättämään mut aivan täysin viime viikolla. Se köriläs ei koskaan tavallisesti osta mulle kukkia, ei edes hää-, tai synttäripäivinä. Olen 9.5vuotisen yhteiselon aikana saanu 2 kertaa kukkia. No mies viime viikolla siis soitti töistä, että mun pitäis tulla hakee autolla joitain tavaroita toimistolta, hän ei saa tuotua kotiin niitä pyörällä. Minä menin sinne niin mies odotti mua siellä pihalla 14 (!!! ) kesäkukan kans :D Oli ostanu sitten runsaammalla kädellä tällä kertaa! :heart:

Yhteistyössä