Turhis. Ylitsevuotavaista kehua miehekkäästä sukupuolesta...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Pistin miehelle tekstarin, onko muistanu rasvata hydrokortisonilla tytön pahimmat ihottumaläikät (sai taas reaktion ko vahingossa söi allergisoivaa ruokaa), vastauksena tuli "no tottakai, en kai mie tyhmä ole". Puoli tuntia siitä tuli varovainen puhelu "mikäs se nyt olikaan se hydrokortisoni, missä sitä on?"

Sama juttu oli muutama viikko sitte ko mies meni kauppaan ja soitin perrään että tuothan sitte niitä perunajauhoja. Vastaus oli "joo enköhän mie tuo ko olet sanonu sen sata kertaa, vaikea unohtaa". Oottelin sitä kotia, ei kuulu, soitin ja kysyin mihin se on jääny, totes olevansa matkalla takas kauppaan koska unohti jotaki, ne perunajauhot :D

Veljen piti joku aika sitte hakea meän pikkusisko linja-autolta. Huolellisesti selitin mihin se jää siitä autosta pois, veli toisti minun sanat ja asia ok. Eka soitti sisko mulle että onko joku tulossa hakkeen ko hän on oottanu jo 40min sielä pysäkillä. Ja heti perrään soitti veli että hän on oottanu jo 40min eikä koko linja-autoa ole näkyny. Oli väärällä pysäkillä oottamassa, ihan eri reitilläki. :xmas:

Muistan myöski ko isän piti aikanaan hakea minut pianotunnilta. Äiti oli sen lähettäny kotoa hakemaan ja isä oli ajanu kaupunkiin ja pyöriny sielä ympäriinsä miettien mitä varten hän on sinne tullu :saint: Siihen aikaan ei ollu kännyköitäkkään oikein kellään, kävelin linja-autoasemalle ja noin kaks tuntia ootin sielä ja mietin mitä tehen ko ei ollu rahhaa linja-autoonkaan ja seuraava menis joskus iltamyöhään. Isä oli palannu kottiin ja äiti tuli kiukkusena minua hakemaan :D

En mie väitä etteikö me naisetki osattais mut jotenki rupes huvittaan ko mietin erilaisia tilanteita missä on miesten muisti ja osittain se ylpeyski ollu esillä :D

Meillä taas miehellä on ehdottomasti parempi muisti kuin mulla, etenkin noissa aapeen kuvailemissa jutuissa. Minä taas muistan syntymäpäivät jne. paremmin kuin mies. Mulle saattais käydä noin, että lähden hakemaan kaupasta jauhoja ja tuon kaikkea muuta, mutta ne jauhot jää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Joskus näinkin;23361195:
Meillä taas miehellä on ehdottomasti parempi muisti kuin mulla, etenkin noissa aapeen kuvailemissa jutuissa. Minä taas muistan syntymäpäivät jne. paremmin kuin mies. Mulle saattais käydä noin, että lähden hakemaan kaupasta jauhoja ja tuon kaikkea muuta, mutta ne jauhot jää :)

Kyllä mullaki muisti pätkii, ihan liikaaki. Mulla on sentäs siihen selitys, nuo minun vakavammat sairastelut jotka on tehny tuhojaan :D
Siksipä kirjottelen lappuja joka paikan täyteen että muistaisin asiat, mies ko lähtee kauppaan nii hyvin harvoin huolii ees kauppalappua matkaan ko kuulema muistaa, ja muistaaki, paitti sen mistä muistutin kymmenen kertaa.

Yhteistyössä