turkki, rodos, kreeta vai bulgaria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
miksi?

meitä lähdössä reissuun kaksi reilu 20v tyttöä. lähinnä reissulta haetaan aurinkoa, lomaa, rentoutumista ja hyvää ruokaa. jotain nähtävää olis kiva olla myös ettei mene makoilemiseks koko reissu. iltaelämää olis hyvä olla yhden illan ajan. :) ei toi biletys oo oikein kummankaan juttu.

siksi noi vaihtoehdot kun meillä on viikko ja kaks päivää töiden loppumisen ja opiskelujen alkamisen välillä joten ei voida lähteä kun niinä kahtena päivänä ja nuo vaihtoehdot löytyy.

ja jos löytyy sitten vielä ehdotuksia et mihin päin noita kyseisiä kohteita niin olisi kiva :)

ehdottomasti Kreeta ja siellä Rethymnon, aivan mahtava paikka, 3 kertaa ollut ja voisin taas mennä vaikka heti mut halutaan muitakin paikkoja Kreikassa nähdä. Rodosta en suosittele mistään hinnasta, siellä kaikki puhuukin suomea, on oikee turistirysä.

Rodosta sulle tuolla toisessa ketjussa varmaan jo ehdottelinkin :) ja se saaren kiertäminen on aivan ehdoton juttu, joka kannattaa tehdä. Itse yövyttiin Kipriotis-hotellissa, melkolailla kaupungin tuntumassa, meren rannassa. Rauhallinen paikka, mutta silti lähellä kaikkea, pieni ruokakauppa lähes alakerrassa. Rodoksella muuten yksi ehdoton ranta, jossa kannattaa autolla käydä on Tsambika-beach! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mamu-78:
ehdottomasti Kreeta ja siellä Rethymnon, aivan mahtava paikka, 3 kertaa ollut ja voisin taas mennä vaikka heti mut halutaan muitakin paikkoja Kreikassa nähdä. Rodosta en suosittele mistään hinnasta, siellä kaikki puhuukin suomea, on oikee turistirysä.

Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Itse tulin juuri Alcudiasta Mallorcalta ja voin suositella!

se ei ole mahdollinen kun meillä on vain kaksi mahdollista lähtöpäivää kesätöiden lopun ja opiskelujen jatkumisen välillä... itse olin siellä viime vuonna mutta en kyllä ihan erikoisemmin pitänyt. aika armoton rysä.

kreetalla, rodoksella ja marmariksella (turkissa) oon käyny ja ne kaikki on aivan ihania. eniten ehkä voisin suositella rodosta :) mut bulgariasta oon kuullu vaan huonoa, älkää sinne menkö ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Itse tulin juuri Alcudiasta Mallorcalta ja voin suositella!

se ei ole mahdollinen kun meillä on vain kaksi mahdollista lähtöpäivää kesätöiden lopun ja opiskelujen jatkumisen välillä... itse olin siellä viime vuonna mutta en kyllä ihan erikoisemmin pitänyt. aika armoton rysä.

Mä kyllä tykkäsin, varsinkin Alcudian rannat oli ihanat.
Mutta Kreetakin on kiva, olen ollut Agios Nikolaoksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi?

meitä lähdössä reissuun kaksi reilu 20v tyttöä. lähinnä reissulta haetaan aurinkoa, lomaa, rentoutumista ja hyvää ruokaa. jotain nähtävää olis kiva olla myös ettei mene makoilemiseks koko reissu. iltaelämää olis hyvä olla yhden illan ajan. :) ei toi biletys oo oikein kummankaan juttu.

siksi noi vaihtoehdot kun meillä on viikko ja kaks päivää töiden loppumisen ja opiskelujen alkamisen välillä joten ei voida lähteä kun niinä kahtena päivänä ja nuo vaihtoehdot löytyy.

ja jos löytyy sitten vielä ehdotuksia et mihin päin noita kyseisiä kohteita niin olisi kiva :)

En lähtis mihinkään noista. :D

Turkkiin lähtisin minäkin :wave: Pienempiä paikkoja on Kemer, Side ja Bodrum, kaikki ihan ok. Isommista paikoista Marmaris on kiva, samoin Alanya. Ruoka on Turkissa tosi hyvää ja eläminen muutenkin edullista. Bulgariassakin oon käynyt, siellä ruoka ei oo kummosta, mut muuten ihan ok rysä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Eiks sulle jo riitä, että av-palstalla kysyt tätä samaa???

ensin mä sitä täältä kysyin. ja saan kai mä kysyä mistä haluan. täällä mä oon pyöriny monen monta vuotta, vauva on ihan uus. mut pyydän nöyrimmästi anteeksi että menin ilmeisesti kyselemään sun reviirilles asioita. vastaukset on kuitenkin aika erilaisia, molemmissa kun pyörii omat porukkansa.