Turkki vai Bulgaria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RangaTanga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RangaTanga

Aktiivinen jäsen
20.05.2006
3 402
0
36
Kumpi maa olisi parempi matkakohde kahden pienen lapsen kanssa matkustaessa? Olisi kiva kuulla matkakokemuksia molemmista maista, ja lähinnä Alanyasta tai Sunny Beachilta. Ollaan katseltu äkkilähtömatkaa ja lähinnä noihin kohteisiin olisi halpoja lähtöjä tarjolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
ei kumpikaan minun mielestäni, molemmissa olen kaynyt....
kanaria tai kreikka?!

Niissä ollaan molemmissa käyty jo. Ja niihin ei ollut meidän kentältä lähtöjä tähän aikaan vuodesta, vain Turkkiin ja Bulgariaan.

mäkää en pidä turkista ja bulgariasta.. no mun kokemukset on sellaisia että limasia ukkoja ha huijareita riittää vaaleita naisia kohtaan.. tosin en ole käynyt noissa muissa kuten kreikka tms joten en voi vertailla..

Molemmissa on käyty ja noista ehkä Bulgaria (varsinkin jos on kovin pieniä kun lento on tosi lyhyt). Molemmissa on omat negatiiviset ja postiiviset puolet, kun on vaan pienten kanssa tarkkana niin hienosti menee. Maitohappobakteerit mukaan ja menoksi

Muuten tykkäsin molemista mutta Turkissa oltiin mun makuun vähän liian ihastuneita vauvoihin/taaperoihin, tää on henkkoht mielipide mutta en kauheesti tykkää kun tulaan ihan iholle taputtelemaan, varsinkin ventovieraat

Bulgaariassa ei olla käyty näissä ns turistirysissä vaan siellä ihan etelässä, melkein jo Turkin rajalla :)

Me ollaan menossa Alynyaan kahden pienen lapsen kanssa ja ollaan kuultu vaan kehuja siellä käyneiltä tutuilta. Se vaan et se bussimatka kentältä alanyaan kestää yli kaks tuntia..

no turkkiin sitten ehdottomasti! :D
bulgaria oli minusta enemmän aikuisten paikka... mutta sekin on vain mun mielipide! :)
muoks* nimen omaan Synny Beach!

Huomattiin kyllä se et sunny beachille ei okein taideta haluta lapsiperheitä kun yritettiin kysellä hotellivaihtoehtoja sinne niin ei löytyny lapsiperheelle sopivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me ollaan menossa Alynyaan kahden pienen lapsen kanssa ja ollaan kuultu vaan kehuja siellä käyneiltä tutuilta. Se vaan et se bussimatka kentältä alanyaan kestää yli kaks tuntia..

Ja paluuaikataulut ovat useilla yhtiöillä tosi kenkut, lähtö voi olla takaisinpäin aamuyöllä Alanyasta. Ja sitten siellä on monessa paikassa tosi kova meteli, ihan siis katumeteli, melkein yötäpäivää.

Taidan sitä Turkin matkaa alkaa nyt etsimään, jos se olis parempi lasten kanssa. Ei sinne onneksi lentokaan ole kovin paljoa pidempi kuin Bulgariaan.
Ja hyvä myös jos siellä on parempi ruoka kuin Bulgariassa :p
Kummassakohan maassa muuten on rannat paremmat?

mä niin suosittelen Bulgariaa! Varsinkin varnan kultahietikkoa ja hotellia Arabella! Se oli Niin hyvä lapsille kuin aikuisillekkin!! Sinne menen ehdottomasti vielä lasten kanssa!

bulgaria oli minusta enemmän aikuisten paikka... mutta sekin on vain mun mielipide! :)

Huomattiin kyllä se et sunny beachille ei okein taideta haluta lapsiperheitä kun yritettiin kysellä hotellivaihtoehtoja sinne niin ei löytyny lapsiperheelle sopivaa.

Aivan! se on sellainen biletys paikka! Nuoret hilluu siellä ihan sikana... en lähtisi lasten kanssa sinne! mutta jokaisen oma valinta. =)

Aivan! se on sellainen biletys paikka! Nuoret hilluu siellä ihan sikana... en lähtisi lasten kanssa sinne! mutta jokaisen oma valinta. =)

mä en kyllä huomannut bulgariassa että siellä olis nuoriso öykkäröinyt.Yö aikaan kylläkin,mutta kukaan hillu lapsen kanssa yöllä kaduilla.
Päivällä oli rauhallista ja siistiä..Tykkäsin.

Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Taidan sitä Turkin matkaa alkaa nyt etsimään, jos se olis parempi lasten kanssa. Ei sinne onneksi lentokaan ole kovin paljoa pidempi kuin Bulgariaan.
Ja hyvä myös jos siellä on parempi ruoka kuin Bulgariassa :p
Kummassakohan maassa muuten on rannat paremmat?

Alanyan rannat ovat laakeita hiekkarantoja, Välimeri siinä aukeaa upeasti, mutta en pidä Alanyan rantoja kaikkein lapsiystävällisimpinä, joskus voi olla melkoiset aallot. Mustanmeren rannikoista minulla ei ole kokemusta. Alkukesästä Välimeri ei ole vielä kovin lämmin.

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:

mä en kyllä huomannut bulgariassa että siellä olis nuoriso öykkäröinyt.Yö aikaan kylläkin,mutta kukaan hillu lapsen kanssa yöllä kaduilla.

Nyt oli puhetta nimenomaan Sunny beachista ja se on just nuorison biletyspaikka.

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:

Nyt oli puhetta nimenomaan Sunny beachista ja se on just nuorison biletyspaikka.

Ehkä tämän takia kannattanee katsella sitä Turkkia enemmän, ja jos Alanyassa on hienot hiekkarannatkin, niin sinne menoksi :)
Kiitos vastauksista kaikille!

No onko Sunny Beachin kaduille pakko menn yöllä? Aamulla ja päivällä siellä on hyvinkin rauhallista.

Kaikki ei herää kukonlaulun aikaan lasten kanssa. Ja etelässä tavataan istua iltamyöhällä ihan ruokaravintolassakin

:whistle:

Yhteistyössä