V
"vieras"
Vieras
Eli kertokaa. En oikeen itse viihdy missään "äiti-lapsi" kerhoissa, joissa äidit juoruilee ja lapset leikkii. Niitäkin voi suostutella, jos ei muuta löydetä.
Muskari ja äiti-lapsi jumppa kuulostaa hyvältä, mutta kamalan kallista. Yhdessäkin paikassa oli 200 euroa lukuvuosi ja kun ei oikeen tiedä viihtyykö tyttö vai ei. Tyttö on aika villi ja voi olla, että liikunnallinen paikka on parempi kun muskari, jossa pitää rauhassa ympyrässä soittaa.
Olen googlettanut, mutta mitään sopivaa ei oikeen tunnu löytyvän. Näyttää vähän siltä, että näin kesken vuotta ei oikeen voi mennä moneen paikkaan.
Kesällä sitä keksii paljon tekemistä vaikka leikkipuistoissa, mutta näin talvella vähän kolkkoja ne, loskaa, kovaa jäätä liukumäet yms. täynnä ja ihmisiä ei oikeen näy. Pakko myös myöntää, että seisominen yksin katsoen kun lapsi mönkii lumessa on todella tylsää. Pakko sitä välillä on, mutta no, jotain muuta tekemistä mielellään sisätiloissa haluaisin keksiä.
Mitään pulkkamäkiä täältä en tiedä ja luistelemista ollaan ajateltu vasta vuoden päästä. Pelkkiä harjotusluistimia (joita kuulemma lapsen jalkaan ei kannata laittaa-pilaa jalat kuulemma) on ainoastaan niin pieniä.
En tunne oikeen muita äitejä. Ne jotka tunnen, ovat töissä ja lapsi hoidossa ja eivät kovin usein ehdi nähdä iltaisin. Parhaimmilla ystävilläni ei ole vielä lapsia, joten vähän yksinäiseltä välillä tuntuu.
Puolen vuoden päästä lapsi menee hoitoon ja minä töihin, mutta tässä puoli vuotta pitäisi jotain kehitellä.
Muskari ja äiti-lapsi jumppa kuulostaa hyvältä, mutta kamalan kallista. Yhdessäkin paikassa oli 200 euroa lukuvuosi ja kun ei oikeen tiedä viihtyykö tyttö vai ei. Tyttö on aika villi ja voi olla, että liikunnallinen paikka on parempi kun muskari, jossa pitää rauhassa ympyrässä soittaa.
Olen googlettanut, mutta mitään sopivaa ei oikeen tunnu löytyvän. Näyttää vähän siltä, että näin kesken vuotta ei oikeen voi mennä moneen paikkaan.
Kesällä sitä keksii paljon tekemistä vaikka leikkipuistoissa, mutta näin talvella vähän kolkkoja ne, loskaa, kovaa jäätä liukumäet yms. täynnä ja ihmisiä ei oikeen näy. Pakko myös myöntää, että seisominen yksin katsoen kun lapsi mönkii lumessa on todella tylsää. Pakko sitä välillä on, mutta no, jotain muuta tekemistä mielellään sisätiloissa haluaisin keksiä.
Mitään pulkkamäkiä täältä en tiedä ja luistelemista ollaan ajateltu vasta vuoden päästä. Pelkkiä harjotusluistimia (joita kuulemma lapsen jalkaan ei kannata laittaa-pilaa jalat kuulemma) on ainoastaan niin pieniä.
En tunne oikeen muita äitejä. Ne jotka tunnen, ovat töissä ja lapsi hoidossa ja eivät kovin usein ehdi nähdä iltaisin. Parhaimmilla ystävilläni ei ole vielä lapsia, joten vähän yksinäiseltä välillä tuntuu.
Puolen vuoden päästä lapsi menee hoitoon ja minä töihin, mutta tässä puoli vuotta pitäisi jotain kehitellä.