turvaistuimista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liuku.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voithan ehdottaa miehelle, että hankkii ton 3700e:n auton sijaan vaikka kaksi vähän alle 2000e:n autoa, toisen itselleen leluksi ja toisen sulle lapsen kanssa matkustamista varten. Ei ehkä ekologisin ratkaisu, mutta minusta on täysin järjetöntä jos mies saa hankkia auton johon ei muu perhe mahdu! Tai ehdota, että tietty voitte myös alkaa matkustaa niin, että mies kulkee autolla ja sinä ja lapsi junalla tms. julkisilla välineillä ja jos olette samaan paikkaan menossa niin tapaatte sitten perillä, tai teette treffit juna-asemalle johon mies voi parkata auton ja jatkaa teidän kanssa loppumatkan rattailla/kävellen. Kyllä minäkin pistäisin miehen seinää vasten tuossa, olkoonkin että vaikka olisi sitä autoa "omilla" rahoillaan ostamassa niin perheellisenä on ajateltava muutakin kuin itseään!

Kaksi auto ei käy, siksi että ei ole varaa pitää kahta autoa. Sitä olen jo ehdottanutkin.

Juu ilmeisesti ainoa vaihtoehto on, että mies ajelee lelullaan ja me julkisilla(siis jos ei nyt osta jotain 4ovista). Sinänsä ei haittaa, sillä asutaan pk-seudulla ja olen koko elämäni käyttänyt julkisia, mutta pitkät junamatkat eivät ole sieltä kivemmasta päästä. Miehen sukulaiset asuvat Oulussa, joten sinne pitää välillä reissata.

Mutta joo edelleen toiveissa, että mies päätyy johonkin toiseen autoo, elikkäs mielipiteitä noista turvaistuimista otetaan vastaan! Kiitos kaikille jo vastanneille!

"Saa kai sitä aina kaiken läpi jos et pistä vastaan."

Tähän piti kommentoida, että itse kyllä pistän vastaan. Mutta on siis jo lapsena oppinut, että hän saa mitä haluaa. Ainakin melkein.

No miksi ihmeessä se on aina miehen ostama auto? Eikö nainen voi ostaa mieleistään autoa itse? Kyselee tyhmä nainen, jolla on ollut oma auto 18 vee saakka.

Ei kaksioviselle: Mulla ei ole ajokorttiakaan edes.. enkä mielestäni sellaista tarvitse. Asutaan tosiaan pk-seudulla ja yleensä kuljen julkisilla. Mutta Ouluun asti olisi ihan kiva matkata miehen kanssa samalla kyydillä eli autolla!!