Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:minkä ikäsen sä meinaat siihen istuun laittaa? alle vuotias on ainakin ihan liian pieni istuun kasvot menosuuntaan. pienemmästäkin jarrutuksesta pää vemppaa.
en uskaltais kyllä itse,sitte en kulkis autolla laisinkaan jos ei pystyis ostaan asianmukaista istuinta. meilläkin tiukkaa tekee autossa kun kolme ustuinta takana,mutta silti pienet istuu selkä menosuuntaan. edes tuota 1,5vuotiasta en missään nimessä viä kääntäis.
miks sun ois pakko? jos kaukalo on tähän asti menny ni miks ei tulevaisuudessa samanmoinen turvaistuin selkämenosuuntaan?
Kaukalon on saanut "työnnettyä" takapenkille paikoilleen. Lasta on hiukan vaikea työntää turvaistuimeen, ja vielä kiinnittääkin... joo, tilanteelle ei nyt vaan mahda mitään :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo Be Safe vaikuttaa kyllä tosi hyvältä. Mutta miten tuossa kuvassa näyttää, että päälle ei olisi juurikaan tukea sivuissa???
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:jos jotain sattuis sä syyttäisit itseen ikuisesti ja vastuussa olisitkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Sii, miten niin ei mahdu?
no jos on paskakadetti jota ajaa pitkä ihminen niin sinne takapenkille ei muuten mahdu selkä menosuuntaan oleva istuin. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:minkä ikäsen sä meinaat siihen istuun laittaa? alle vuotias on ainakin ihan liian pieni istuun kasvot menosuuntaan. pienemmästäkin jarrutuksesta pää vemppaa.
en uskaltais kyllä itse,sitte en kulkis autolla laisinkaan jos ei pystyis ostaan asianmukaista istuinta. meilläkin tiukkaa tekee autossa kun kolme ustuinta takana,mutta silti pienet istuu selkä menosuuntaan. edes tuota 1,5vuotiasta en missään nimessä viä kääntäis.
miks sun ois pakko? jos kaukalo on tähän asti menny ni miks ei tulevaisuudessa samanmoinen turvaistuin selkämenosuuntaan?
Kaukalon on saanut "työnnettyä" takapenkille paikoilleen. Lasta on hiukan vaikea työntää turvaistuimeen, ja vielä kiinnittääkin... joo, tilanteelle ei nyt vaan mahda mitään :/
vaikka kuinka hankalaa ois kiinnittäminen ni selkämenosuuntaan silti. on olemassa pieniä istuimia,jotka mahtuu kaikenmoisiin kippoihin. oon itse aikanaan pieneen autoon jossa kaks ovee tunkenut vauvani. vaikka kuinka hankalaa ni lapsen turvallisuus kyseessä.
mahdotonta toi ei todellakaan ole,vaikka takapenkki ois täynnä istuimia selkämenosuuntaan.
jos jotain sattuis sä syyttäisit itseen ikuisesti ja vastuussa olisitkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Sii, miten niin ei mahdu?
no jos on paskakadetti jota ajaa pitkä ihminen niin sinne takapenkille ei muuten mahdu selkä menosuuntaan oleva istuin. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:jos jotain sattuis sä syyttäisit itseen ikuisesti ja vastuussa olisitkin.
lässynlässynläpäläpä taas....
noi istuimet on huipputurvallisia kaikkien muitten paitsi pohjoismaisten suositusten mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Meillä on tämä ja on tosi hyvä! Helppo kiinnitys ja saa tosi tukevasti kiinni, hyvä kallistuksensäätö.
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Sii, miten niin ei mahdu?
kadetissakin on takana kolmepaikkaa. pelkääjänpaikalla olevan ei tarvi kovin tilavasti istua jos kyseessä on lapsen turvallisuus. jos on monta lasta ni nuorin istuu pelkääjäntakana oikeaoppisesti.
meillä mies on tosi pitkä ja selkämenosuuntaan on istuin keskellä. kaukalo taas on mun takana. mahtuu silti vaikka on selkämenosuuntaan.
eikä tilaihme ole meidänkään auto.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Meillä on tämä ja on tosi hyvä! Helppo kiinnitys ja saa tosi tukevasti kiinni, hyvä kallistuksensäätö.
Miten tuo kallistuksensäätö muuten toimii, jos on takana penkki? Vai jääkö tyhjää tilaa penkin ja istuimen väliin?
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:se turvaistuinko sitten suojaa sun lapsen niskaa törmäyksessä? pieni lapsi ei todellakaan ole sentakia valmis istuun selkämenosuuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vilijonka08:JOANNA, sitä istuinta ei kokeiltu, mulla autossa niin lyhyet turvavyöt että kaukalon kiinnittäminenkin on yhtä tuskaa ja takana vielä lyhyemmät, joten tollasen kasvot menosuuntaan kiinitettävään istuimeen ei tarvitse pitkiä vöitä, sen saa auton vöillä kiinni ja lapsi laitetaan istuimen viispiste vöillä kiinni, eli siksi päädyin tähän Recaroon, voi tietysti olla että olisi vielä muitakin istuimia, mut päädyin nyt kuitenkin tähän
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:minkä ikäsen sä meinaat siihen istuun laittaa? alle vuotias on ainakin ihan liian pieni istuun kasvot menosuuntaan. pienemmästäkin jarrutuksesta pää vemppaa.
vaikka kuinka hankalaa ois kiinnittäminen ni selkämenosuuntaan silti. on olemassa pieniä istuimia,jotka mahtuu kaikenmoisiin kippoihin. oon itse aikanaan pieneen autoon jossa kaks ovee tunkenut vauvani. vaikka kuinka hankalaa ni lapsen turvallisuus kyseessä.
mahdotonta toi ei todellakaan ole,vaikka takapenkki ois täynnä istuimia selkämenosuuntaan.
jos jotain sattuis sä syyttäisit itseen ikuisesti ja vastuussa olisitkin.
Ihan totta kyllä. Mutta entäs jos käykin niin, että joku ajaakin täysillä auton perään. Silloin olisikin turvallisempi vaihtoehto ollut kasvot menosuuntaan. Suomessa TILASTOLLISESTI ajetaan enemmän nokkakolareita kuin muualla Euroopassa. Mutta siis istuimen suunnan turvallisuus on kiinni siitä, mistä suunnasta autoon osuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:se turvaistuinko sitten suojaa sun lapsen niskaa törmäyksessä? pieni lapsi ei todellakaan ole sentakia valmis istuun selkämenosuuntaan.
What? Etkö sä just puolustanut selkä menosuuntaan istuimia??? En ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Sii, miten niin ei mahdu?
kadetissakin on takana kolmepaikkaa. pelkääjänpaikalla olevan ei tarvi kovin tilavasti istua jos kyseessä on lapsen turvallisuus. jos on monta lasta ni nuorin istuu pelkääjäntakana oikeaoppisesti.
meillä mies on tosi pitkä ja selkämenosuuntaan on istuin keskellä. kaukalo taas on mun takana. mahtuu silti vaikka on selkämenosuuntaan.
eikä tilaihme ole meidänkään auto.
ehkä ne kaikki kakarat on samankokoisia ja niitä on enemmän kuin yksi :xmas:
onhan se toki kuskin turvallista ajaa sitten polvet vaikka suussa, eipähän ainakaan tarvitse tehdä äkkijarrutuksia kun siihen ei pysty. Menee sit sen verran lujaa kolarissa auto vaikka edellä ajavan perään että koko auto on sen verta rutussa ettei kenenkään tartte jäädä henkiin potemaan mitään syyllisyyksiä siitä oliko istuin perseestä vai ei :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joanna:se turvaistuinko sitten suojaa sun lapsen niskaa törmäyksessä? pieni lapsi ei todellakaan ole sentakia valmis istuun selkämenosuuntaan.
What? Etkö sä just puolustanut selkä menosuuntaan istuimia??? En ymmärrä.
Huomatkaas että meitä on tässä ketjussa kaksi Joannaa.. toinen harmaa ja toinen minä.