TURVAISTUIN PAKETTIAUTOON?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami2006
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami2006

Vieras
Heippa!
Tarvitsisin apua turvaistuimen ostoon. Haluaisin ostaa kakkosistuimen pakettiautoon. Ongelma on se että istuin ei saa olla liian iso jotta vaihdekeppiä voi vielä käyttää. Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta? Minkä merkkinen istuin olisi hyvä. Lisäksi olisi hyvä jos istuimen saisi helposti pois ja takaisin, ilman erillisiä tukivarsia tai vöitä. HAnkalaa tämä lapsen varustelu.
 
Maxi Cosin Priori istuin, jos käy, että lasta saa kuljettaa kasvot menosuuntaan. Loistava istuin ja todella helppo asentaa ja ottaa pois kunhan on tavallinen 3-pisteturvavyö.
 
Meillä on pakussa Britaxin two way elite, naama menosuuntaan. Toisella tavalla siihen ei kai oikein voi mitään asentaakaan. Se on ikkunapaikalla, joten jos väliin haluaa kolmannen henkilön, täytyy pujotella kuskin puolelta sisään. Mutta muistaakseni mahtuu myös olemaan heti kuskin viereisellä paikalla ja silti vielä pystyy käyttämään vaihdekeppiä.
Pakettiauto on VW transporter.
 

Similar threads

S
Viestiä
30
Luettu
3K
Aihe vapaa
herttileidi
H
P
Viestiä
3
Luettu
498
V
A
Viestiä
14
Luettu
2K
V
M
Viestiä
0
Luettu
339
M

Yhteistyössä