turvaistuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puh

Vieras
kannattaako turvaistuinta hankkia käytettynä? olisi aika vaihtaa turvakaukalosta isompaan tuoliin, eli mikä turvaistuin olisi hyvä reilu 6kk ikäiselle? ja pitääkö isommassa tuolissa osata jo istua kunnolla, sillä meillä vasta harjoitellaan istumista.

ei tarvii osata istuu, aika moni istuin on kehitetty niin että sen saa makaavampaan asentoon pienemmälle vauvalle. en suosittelis ostaa vanhaa, sanotaan että muoviosat hapertuu ajan myötä.
Me ostettiin just kuukausi sitte vauvatalo johannasta britaxin Two Way Elite. se oli tarjouksessa,makso alle 200euroo. ja on tosi hyvä, sen saa sekä selkä että kasvot menosuuntaan ja menee kuusi vuotiaalle asti! suosittelen sen kummemmin haluamatta mainostaa. käy kuitenkin kattomassa, jos teiltä päin löytyy kans tarjouksia, ja kannattaa muutenkin kysellä hintoja useammasta liikkeestä, niissä on törkeä hintaero!!!
http://www.vauvatalojohanna.fi/article/archive/0/

Se makaava-asento vaan on aika hämäävä nimitys. Sekin asento on melko pysty, enkä itse kyllä siihen puolivuotiasta laittaisi. Meillä HTS:n izi Kombi. HYvä istuin ja tulee tukevasti paikalleen. Laitoimme lapsemme siihen yhdeksän kuukauden ikäisenä ja silloinkin tuntui hurjan pystyltä se asento. Käytettyä en itse ostaisi jatkuvaan käyttöön juuri edellisen mainitsemista syistä.

Meille tuli Gracon Cosmic XTP, siihen voi laittaa lapsen, joka ei vielä itse istu, jakkara tulee selkää.
Pakko oli tyttö laittaa ko. istuimeen jo 6kk iässä kun kesällä syntynyt pullea tyttö ei enää talvihaalarissa mahtunut kaukaloon.

Yhteistyössä