Ä
"äiti"
Vieras
Millon mä voin alkaa yrittään saada tuota nukahtamaan ilman tissiä vai olenko tuomittu toimimaan tuttina vuoden päivät?? Oon mä yrittäny jättää sänkyyn, mutta jossain vaiheessa alkaa se kamala huuto. Rauhottumaan saa vain tissillä, lähtemällä auton kyytiin tai sit vaunuihin päivällä. Mutta miten mä illalla saan rauhottumaan? Päivälläkin tuo rauhottelu vaunuihin on hankalaa, jos ollaan sisällä. Asutaan yläkerrassa eikä ole parveketta.
Kolmas lapsi kyllä mutta ensimmäinen, joka ei huoli tuttia. Ja ikää on 3,5kk joten ei ihan voi vielä varmaan sitä tassukoulua alkaa pitämään. Yösyönnit eivät haittaa, vaan se, että syöntien jälkeen toimin tuttina niin kauan että nukahtaa kunnolla. Lisäksi jos käännän kylkeä, saattaa herätä ja tissi on ainoa keino saada rauhottumaan.
Kolmas lapsi kyllä mutta ensimmäinen, joka ei huoli tuttia. Ja ikää on 3,5kk joten ei ihan voi vielä varmaan sitä tassukoulua alkaa pitämään. Yösyönnit eivät haittaa, vaan se, että syöntien jälkeen toimin tuttina niin kauan että nukahtaa kunnolla. Lisäksi jos käännän kylkeä, saattaa herätä ja tissi on ainoa keino saada rauhottumaan.