Tietääkö kukaan kuinka kauan kestää, että sakot tulee himaan postitse, jos ajaa ylinopeutta tutkaan?
Ihan tässä vaan mielenkiinnosta kyselen
:ashamed:
Ihan tässä vaan mielenkiinnosta kyselen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Frank::wave: Viime kesänä...ja appiukon autolla tietenkin! :ashamed: Eipä siinä mennyt viikkoakaan kun appiukko soitteli, että mulle on postia heillä... Välähtikö se kameran valo ihan selvästi?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Frank::wave: Viime kesänä...ja appiukon autolla tietenkin! :ashamed: Eipä siinä mennyt viikkoakaan kun appiukko soitteli, että mulle on postia heillä... Välähtikö se kameran valo ihan selvästi?
Paha sanoa, kun aurinko paistoi just sopivasti, etten tiedä tarkalleen oliko se vaan aurinko, mielikuvitusta vaiko ihan oikea tutkan välähdys![]()
Hyvä tietää, että ei tarvii kauan jännätä, jos jo vajaassa viikossakin voi tulla jo postia :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Frank::wave: Viime kesänä...ja appiukon autolla tietenkin! :ashamed: Eipä siinä mennyt viikkoakaan kun appiukko soitteli, että mulle on postia heillä... Välähtikö se kameran valo ihan selvästi?
Paha sanoa, kun aurinko paistoi just sopivasti, etten tiedä tarkalleen oliko se vaan aurinko, mielikuvitusta vaiko ihan oikea tutkan välähdys![]()
Hyvä tietää, että ei tarvii kauan jännätä, jos jo vajaassa viikossakin voi tulla jo postia :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä toivon kanssa, että pääsen pälkähästä!
Neljänkympin alueella mittariss oli vähän päälle 60km/h :|
Alkuperäinen kirjoittaja Autoileva:Tällä viikolla on tehostettua toi nopeudenvalvonta. Miehen työkaveri sai kanssa postia kun nopeus oli 61km/h 60 alueella.
Alkuperäinen kirjoittaja Nea:MIKSI pitää ajaa ylinopeutta?? Se rajoitus on siellä ihan aiheesta, varsinkin matala nopeusrajoitus kertoo koulusta, päiväkodista tms. Kunnolla pitäis sakottaakin jos tollasella alueella ajetaan ylinopeutta!!
Aika ilkeeltä tuntuu jos vaan toivoo "pääsevänsä pälkähästä"..
Alkuperäinen kirjoittaja Autoileva:Tällä viikolla on tehostettua toi nopeudenvalvonta. Miehen työkaveri sai kanssa postia kun nopeus oli 61km/h 60 alueella.