Tutkin mieheni puhelimen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyylä

Vieras
Löysin sitten ihan valtavan määrän naisten puhelinnumeroita, jopa omia kavereitani, joitten numerot miehen on täytynyt katsoa minun puhelimestani. Ainakaan viime päivinä naisten numeroihin ei oltu niihin soiteltu tai tekstailtu tai sitten oli poistanut tiedot. En myöskään tajua, miksi miehen täytyy säilyttää pariakymmentä kuvaa ex-tyttöystävästään. Poistin sitten kiukuspäissäni kaikki sen kuvat ja sekä ehkä 40 numeroa.

Erityisen pahalta tuntuu siksi, kun mies on aina sanonut, ettei hänellä ole mitään salattavaa, ja odotan kuitenkin esikoistamme, seurustelua takana 2v.

En suosittele muille tekemään samaa, tosi paha mieli tuli :(

sen siitä saa.

Jokaisella meillä on salaisuuksia. Miks miehelläs ei saisi olla??

Joo ja vältän pahan mielen pysymällä erossa ukkoni puhelimesta. Sieltä löytäisin melko varmasti asioita joista en pidä. Mutta niin ukkonikin mun puhelimestani.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
sen siitä saa.

Joo ja vältän pahan mielen pysymällä erossa ukkoni puhelimesta. Sieltä löytäisin melko varmasti asioita joista en pidä. Mutta niin ukkonikin mun puhelimestani.

Ei, ei ole tollasia salaisuuksia todellakaan parisuhteessa elävällä. Ei kuulu olla, eikä saisi olla.

Noita kuvia en tajua, mutta nuo sun kavereiden numerot? Jos se vaikka on tallentanu ne omaansa silloin kun on sulta ne pyytäny? Mä en ymmärrä tuollaista toisten tavaroiden tonkimista. Mä saisin lukea mieheni tekstarit ym jos haluaisin, vastaan myös sen puhelimeen tarvittaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja dddddddd:
Siinä vaiheessa kun on tarve mennä tonkimaan toisen luuria, menee jo aika huonosti..Vielä huonommin jos sieltä jotain löytyy.

Joskus niin on tehtävä, jos epäilee eikä saa kumppanilta totuuksia.

Minä en enää viitsi penkoa mieheni sähköpostia tai sivuhistoriaa, ukko kun valehtelee päin naamaa siitä ettei muka käy kuolaamassa teinipilluja. :( On mennyt kaikki usko miesukupuoleen viime aikoina, kun oma "esimerkillinen" mieheni jäi kiinni valehtelusta...

Jos olisin miehesi, niin raivostuisin todella, jos oisit menny puhelintani tonkimaan ja vieläpä jotain poisteleen! Ei sulla ole oikeutta toisen puhelimesta poistella yhtikäs mitään! Ellet pysty asioita miehesi kanssa muuten selvittelemään, niin huonostipa teilläkin menee!

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Jos olisin miehesi, niin raivostuisin todella, jos oisit menny puhelintani tonkimaan ja vieläpä jotain poisteleen! Ei sulla ole oikeutta toisen puhelimesta poistella yhtikäs mitään! Ellet pysty asioita miehesi kanssa muuten selvittelemään, niin huonostipa teilläkin menee!

Raivostuisit, kun jäisit kiinni salailusta.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Minä en enää viitsi penkoa mieheni sähköpostia tai sivuhistoriaa, ukko kun valehtelee päin naamaa siitä ettei muka käy kuolaamassa teinipilluja. :( On mennyt kaikki usko miesukupuoleen viime aikoina, kun oma "esimerkillinen" mieheni jäi kiinni valehtelusta...

Sama täällä! Nyt en luota ja miehen kanssa eletään nää asiat hoidetaan- arkea.

totta, sitä saa mitä tilaa... Ehkä mä itse olen vähän liian pedantti, kun poistelen puhelimestani nimiä sitä mukaa kun en niitä tartte, sen takia on vaan vaikee ymmärtää miksi joku säilyttelee vuosia vanhoja (?) numeroita varmuuden vuoksi, siis onhan niistä varmaan osa ajalta ennen meidän tutustumista.... Serkut ja kummit ja kavereiden tyttöystävät oli eroteltu tyyliin Kati-serkku, mutta jotain "G-rapun tyttö" tai "Jennasöpö" en hyväksy.

Voi hitto että on paha mieli :´(

Minusta ei ole lainkaan outoa, että on niitä kavereidenkin tietoja puhelimessa, minullakin on miehen kavereiden numeroita, joihin en ole koskaan soittanut, mutta ne on siellä, jos vaikka joskus jostain syystä tarvitsee soittaa. Samaten niitä vastakkaisen sukupuolen numeroita on ihan työ ja erilaisten asiointijuttujen takia tallessa. Puhelin on nykyään sellainen muistikirja, missä on kaikki mahdolliset jutut tallessa, yritän muistaa niitä aina väliin varmistella tietokoneellekin, etteivät kaikki jutut mene hukkaan, jos puhelimelle jotain tapahtuu.

sen siitä saa.

millaisia suhteita teillä on :o mulla ei oo mitään salattavaa ja odotan ettei oo miehelläkään, eikä hänellä olekaan. muita naisia ja miehiä ei saa olla ja jos on, on toisen se saatava selville.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sen siitä saa.

Ei, ei ole tollasia salaisuuksia todellakaan parisuhteessa elävällä. Ei kuulu olla, eikä saisi olla.

Samaa mieltä. Kyllä suhteessa sentään jotkin rajat tulee säilyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Noita kuvia en tajua, mutta nuo sun kavereiden numerot? Jos se vaikka on tallentanu ne omaansa silloin kun on sulta ne pyytäny? Mä en ymmärrä tuollaista toisten tavaroiden tonkimista. Mä saisin lukea mieheni tekstarit ym jos haluaisin, vastaan myös sen puhelimeen tarvittaessa.

Samat mietteet. On munkin puhelimessa miehen kaverteiden numerot. Ihan vaan jos sjokus pitää saada vaikka mies kiinni ja siltä on puhelin un ohtunu kotiin tai akku loppu tms. Tottakai mun puhelimessa on puolison kavereiden numerot ja toisinpäin!
Mäkään en tajua tuota kännykän yksityisyyttä parisuhteessa enkä muutakaan tvaroiden tonkimista salaa, meillä saa tonkia ne ihan luvan kanssa ja toisen nähden. Kun kännyyn piippaa viesti, meillä sen usein lukee ääneen se, kumpi lähempänä kyseistä puhelinta on.

Yhteistyössä