Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja ihme vastauksia; räävitään nyt toisten rehellisesti kerrottuja tunteita! Onneksi tunnistan itsessäni nuo tunteet! Täällä on varmaan niin kylmän jäätynyttä porukkaa ettei mikään hetkauta minnekkään!
Ei ole tarvinnut omakotitaloa myydä jotta voin kotona vuoden olla kodinhoitotuella!
Ei ole tarvinnut omakotitaloa myydä jotta voin kotona vuoden olla kodinhoitotuella!
Lopetatko sä joka ikisen lauseen aina huutomerkkiin?
Ja ihme vastauksia; räävitään nyt toisten rehellisesti kerrottuja tunteita! Onneksi tunnistan itsessäni nuo tunteet! Täällä on varmaan niin kylmän jäätynyttä porukkaa ettei mikään hetkauta minnekkään!
En ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä ja olen vielä sairaanhoitaja! Voi potilas parkojani! Ja Rakastan huutomerkkejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ymmärrä, en ymmärrä, en ymmärrä ja olen vielä sairaanhoitaja! Voi potilas parkojani! Ja Rakastan huutomerkkejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hei nyt ihan oikeasti. Tässä ei puhuta syöpäpotilaan kuolemasta, vaan lapsen viemisestä hoitoon, joka ei kyllä minussa herätä mitään suuria tunteita.
Minussa herättää, kun on oma lapsi kyseessä. Muiden ratkaisut on muiden ratkaisuja, joihin kerron mielipiteeni jos siltä tuntuu, mutta oikeasti ne eivät herätä minussa järkytystä tai muitakaan suuria tunteita.hei nyt ihan oikeasti. Tässä ei puhuta syöpäpotilaan kuolemasta, vaan lapsen viemisestä hoitoon, joka ei kyllä minussa herätä mitään suuria tunteita.
Minun lapsillani on myös isä joka katsonut lapsiamme kun olen keikkaillut! Mutta tämä ketjuhan ei pitänyt liittyä lapsen hoitoon vientiin vaan minun ihmeellisiin tunteisiin!
Hyvää päivän jatkoa kaikille oikein tunteville viisaille palstailijoille! Lähdenkin nyt laittamaan pihaa kuntoon ennen kuin lunta sateleepi enempi! Moro! On tämä aina yhtä lystiä teidän kanssa!!!