V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sun vammasella on varmaan tosi onnetonta kun on tollanen kylmä ihminen
Alkuperäinen kirjoittaja annika:Mun mielestä oot saanut ihan liian töykeitä vastauksia. Ja just tuollasta että sinä oot muka kylmä kun toiset tääl viittii sanoa että sun lapsella on onnetonta ymVaikka vammaiset lapset kuinka ihania onkin niin kyllä niiden kanssa vaan voi olla rankkaa. Ei moni edes ymmärrä. Oot varmasti tehnyt lapses eteen enemmän kuin moni täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja annika:Mun mielestä oot saanut ihan liian töykeitä vastauksia. Ja just tuollasta että sinä oot muka kylmä kun toiset tääl viittii sanoa että sun lapsella on onnetonta ymVaikka vammaiset lapset kuinka ihania onkin niin kyllä niiden kanssa vaan voi olla rankkaa. Ei moni edes ymmärrä. Oot varmasti tehnyt lapses eteen enemmän kuin moni täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja annika:Mun mielestä oot saanut ihan liian töykeitä vastauksia. Ja just tuollasta että sinä oot muka kylmä kun toiset tääl viittii sanoa että sun lapsella on onnetonta ymVaikka vammaiset lapset kuinka ihania onkin niin kyllä niiden kanssa vaan voi olla rankkaa. Ei moni edes ymmärrä. Oot varmasti tehnyt lapses eteen enemmän kuin moni täällä.
ja puolustuksesta! Olen elänyt lapseni ja muidenkin ihmisten kanssa sydämeni tuntojen mukaan. Tämän tuttavani kanssa vain jouduin nyt sanomaan, että "ei enää jaksa". Joskus niin käy, ei se kenestäkään kylmää tee. Toki olisin voinut jättää tämän aloituksen tekemättä, mutta halusin pahan olon purkaa tänne. Kiitos ja anteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Ootko sä jotenkin parempi ihminen kun olet vammaisen lapsen saanut ja sitä hoitanut 6v? Mun mummini sanoisi, että "Kärsi, kärsi! Kirkkaamman kruunun saat..."
Alkuperäinen kirjoittaja Jou:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja annika:Mun mielestä oot saanut ihan liian töykeitä vastauksia. Ja just tuollasta että sinä oot muka kylmä kun toiset tääl viittii sanoa että sun lapsella on onnetonta ymVaikka vammaiset lapset kuinka ihania onkin niin kyllä niiden kanssa vaan voi olla rankkaa. Ei moni edes ymmärrä. Oot varmasti tehnyt lapses eteen enemmän kuin moni täällä.
ja puolustuksesta! Olen elänyt lapseni ja muidenkin ihmisten kanssa sydämeni tuntojen mukaan. Tämän tuttavani kanssa vain jouduin nyt sanomaan, että "ei enää jaksa". Joskus niin käy, ei se kenestäkään kylmää tee. Toki olisin voinut jättää tämän aloituksen tekemättä, mutta halusin pahan olon purkaa tänne. Kiitos ja anteeksi.
Luepa oma aloituksesi uudelleen ja mieti mikä sävy siinä on. Puhe ei ollut siitä, että sä olisit ollut koko ajan ystäväsi kaatoämpäri ja nyt tulee mitta täyteen. Sä vain kerrot kuinka nykyihmiset on vellipyllyjä kun eivät jaksa lapsiaan kun sä sentään olet hoitanut omaa vammaista lastasi 6v kotona... Pienen pieni ero...
Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:siis tuttava oli muutaman päivän "yksin" lomalla lastensa kanssa, miehen ollessa toisaalla? Jos oikein ymmärsin, niin en jaksaisi itsekään moista valittajaa, joka ei kykene lapsistaan huolehtimaan ilman miestä. Enkä ole tässä itseäni nostamassa jalustalle, vaikka yksin lapseni hoidankin, mutta ei heru sääliä täältäkään äidille, joka kehtaa valittaa, jos joutuu hetken olemaan ilman miehen apua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Kivat empatiat sulla ap.![]()
Kyllä mullakin on toisinaan kahden lapsen kanssa päiviä, jolloin tekisi mieli vaan kaatua sänkyyn vollaamaan.
Enkä tunne. Ja nimimerkkikin "älä soita" kertoo, että en todellakaan edes halua olla hänen puhelinlistoillaan. Laiska, itsekäs, säälittävä ihminen tämä tuttavani. Jolle en itse todellakaan ole soittanut moneen vuoteen. En esitä ystävää, enkä ole esittänyt, mutta enää jatkossa en edes vastaa.
Olemme ns. kasvaneet erillemme..
Mitä tavoittelit tällä purkauksellasi?
Ja aloituksessa otan kantaa myös yleisemminkin. Minusta nykyvanhemmat on harvinaisen vetelää, laiskaa ja itsekästä lajia. Siitä esimerkkinä on pahoin puhjenneet mt.ongelmat lapsilla, lastensuojelun tarve on moninkertaistunut jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:siis tuttava oli muutaman päivän "yksin" lomalla lastensa kanssa, miehen ollessa toisaalla? Jos oikein ymmärsin, niin en jaksaisi itsekään moista valittajaa, joka ei kykene lapsistaan huolehtimaan ilman miestä. Enkä ole tässä itseäni nostamassa jalustalle, vaikka yksin lapseni hoidankin, mutta ei heru sääliä täältäkään äidille, joka kehtaa valittaa, jos joutuu hetken olemaan ilman miehen apua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jou:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja annika:Mun mielestä oot saanut ihan liian töykeitä vastauksia. Ja just tuollasta että sinä oot muka kylmä kun toiset tääl viittii sanoa että sun lapsella on onnetonta ymVaikka vammaiset lapset kuinka ihania onkin niin kyllä niiden kanssa vaan voi olla rankkaa. Ei moni edes ymmärrä. Oot varmasti tehnyt lapses eteen enemmän kuin moni täällä.
Luepa oma aloituksesi uudelleen ja mieti mikä sävy siinä on. Puhe ei ollut siitä, että sä olisit ollut koko ajan ystäväsi kaatoämpäri ja nyt tulee mitta täyteen. Sä vain kerrot kuinka nykyihmiset on vellipyllyjä kun eivät jaksa lapsiaan kun sä sentään olet hoitanut omaa vammaista lastasi 6v kotona... Pienen pieni ero...
niimpä, kauhee haukkuminen et muut äidit on laiskoja ym. paitsi sinä
Alkuperäinen kirjoittaja älä soita:Vingutti mulle puhelimessa, että mä en oikeasti jaksa ja että onneksi mies jää lomalle myös, ei näiden kanssa yksin jaksa!! ja nyyh nyyh.
Hitto mä olen ollut vammaisen lapsen kotiäiti 6vuotta ilman lomapäiviä, ei jaksanut herua sympatiaa hänelle ei.
Kyllä ihmiset on vellipyllyjä nykyään kun ei edes omia lapsia kestetä muutamaa päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minusta on ihan ok, olla näännyksissä lasten kanssa tehdyn lomareissun jälkeen. Itse valitan paljon pienemmistäkin asioista, tämän viikon iso suru on ollut rikki mennyt kodinkone... :'( ja vielä toinenkin rikkimennyt kodinkone :'( .
Alkuperäinen kirjoittaja älä soita:Vingutti mulle puhelimessa, että mä en oikeasti jaksa ja että onneksi mies jää lomalle myös, ei näiden kanssa yksin jaksa!! ja nyyh nyyh.
Hitto mä olen ollut vammaisen lapsen kotiäiti 6vuotta ilman lomapäiviä, ei jaksanut herua sympatiaa hänelle ei.
Kyllä ihmiset on vellipyllyjä nykyään kun ei edes omia lapsia kestetä muutamaa päivää.