Tuttava on olevinaan parempi, koska hän on niiiiin pitkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pätkäpötkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja No onko nämä haluttavia;25850978:
Luuletko että jotain miehiä nuo kiinnostaa? :)

Mitä sillä on väliä, ovatko jotkut x ja y -naiset miesten mieleen? Sinä väitit, ettei KUKAAN mies halua KETÄÄN pitkää naista. Väitteesi on väärä, joten se siitä. =)

[QUOTE="vieras";25850991]Mitä sillä on väliä, ovatko jotkut x ja y -naiset miesten mieleen? Sinä väitit, ettei KUKAAN mies halua KETÄÄN pitkää naista. Väitteesi on väärä, joten se siitä. =)[/QUOTE]

Voidaan sanoa että miehet ei halua amatsoonia itselleen naiseksi. :)

Jaa-a. Eiköhän jokainen löydä sen itselleen sopivan parin, yleensä jopa niiden omien mieltymysten mukaisen.
Ketjussa mainitun amatsoni-sanan olen muuten kokenut aina positiivisena kohteliaisuutena :)

[QUOTE="vieras";25851028]Mitä ihmeen amatsoonia?

Tiedoksesi muuten, että ketjuihin saa kirjoittaa vain yhdellä nimimerkillä.[/QUOTE]

Pitkä akka on amatsooni, semmoseksi niitä sanotaan ja niille naureskellaan. :)

Miksi mollata pitkiæ? Tai siis lyhyitæ?
Meidæn kaikkien pitææ elææ sen kanssa, jonka meille on annettu: joku on pitkæ ja joku on lyhyt. Ei ole juuri paljon valinnanvaraa...

Itse olen pitkæ ja sopusuhtainen, aitosti iloinen siitæ, ettæ olen terve ja pystyn harrastamaan urheilua, uskallaan kyllæ sanoa, ettæ silmæt lepææ kun katson itsestææn huolta pitæviæ ihmisiæ, ei ole væliæ: ovatko pitkæt tai lyhyet, kunhan ovat iloiset ja positiiviset.

Ap:lle sanoisin, ettæ et taita olla sinut itses kanssa, kun pitææ erikseen korostaa, ettæ tykkææt pienistæ ja siroista, tulee vækisin mieleen ihminen, joka on kaikkea
muuta kun pieni ja siro tyytyvæinen nainen...

Yhteistyössä