T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Ohhoh. Aivan uskomatonta hyväksikäyttöä.
Miksi ihmiset aina rikkaita palvelevat ja nuolevat niiden takamusta? en ymmärrä.
En hoitaisi kenenkän lasta millään palkalla paitsi omiani ilmaiseksi. Maailman paskin työ. Ne jotka hodattavat omiaan muilla osaavat vaatia ja arvostella mutta eivät kiittää.
Ystävyys menee mutta ei tuo ole ystävyyttä vaan hyväksikäyttöä. Sano heti tänään että et enää hoida ja vaikka alkaa huutaa että ei ole muuta hoitopaikkaa sulje puhelin. Tuo akka on niin röyhkeä. päiväkodit on keksitty. Siihen saakka hoitakoon itse tai käyttäköön jotain muuta hyväksi, esim. sukulaisiaan.. soita tuolla hyväksikäkyttäjäperheeelle. heti.
Alkuperäinen kirjoittaja TUTUS:Nyt mietin vaan sopivaa ajankohtaa kun ilmoitan hänelle, että minulla on muuta ohjalmaa kesäksi tyttären kanssa!
Alkuperäinen kirjoittaja TUTUS:Voitte olla varmoja, että mietin vaan sopivaa ajankohtaa kun ilmoitan hänelle, että minulla on muuta ohjalmaa kesäksi tyttären kanssa!
Alkuperäinen kirjoittaja äitineljälle:Noilla tuloilla hoitomaksut olisivat kunnallisessa jo yhdestä lapsesta satoja euroja kuukaudessa ja yksityiselläkin, vaikka saisivat yksityihen hoidon tukea hoitomaksu olisi korkea.
Vai mikä on sitten perheen syy olla laittamatta poikaa "kunnolliseen" hoitopaikkaan, jos eivät kykene maksamaan kunnollista palkkaa?
Kuulostaa todella ikävältä tilanteelta ja hyväksi käytöltä?
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Jokohan asia on ratkennut?
Alkuperäinen kirjoittaja !!?:Maksaako tuon korvauksen lisäksi ruuat? Vai väitätkö, että saat itsellesi korvauksen SEKÄ ruoka-korvauksena tuon hikisen pienen 10e?!
Peru koko diili ja pelasta kesäsi!
Alkuperäinen kirjoittaja -:Mulla on kaverin (1v) poika usein hoidossa, 1 yö/50e 1vrk/80e 1vk/190e ollaan sovittu hinnaksi. +kaveri maksaa lapsen ruuat.
Minulle hyvä diili, koska kht olen kotona, kaveri taas pääsee töihin eikä joudu poikaa laittamaan päiväkotiin. (pääosin yötyötä+1vk kuukaudessa ulkomailla)
Alkuperäinen kirjoittaja -:Mulla on kaverin (1v) poika usein hoidossa, 1 yö/50e 1vrk/80e 1vk/190e ollaan sovittu hinnaksi. +kaveri maksaa lapsen ruuat.
Minulle hyvä diili, koska kht olen kotona, kaveri taas pääsee töihin eikä joudu poikaa laittamaan päiväkotiin. (pääosin yötyötä+1vk kuukaudessa ulkomailla)