T
Tosi väsy
Vieras
Onko teillä muilla esiintynyt tällaista....eli meillä tyttö 10.5 kk ja aina ollut tosi levoton nukkuja eli heräillyt öisin 3-10 kertaa. Syö edelleen kerran tai kaksi yössä (syö kiinteitä vieläkin huonosti ja kasvaa miinuskäyrillä, siksi en ole vieroittanut yösyötöistä, syö pullosta 2 x 150 ml maitoa/velliä öisin).
MUTTA nyt on sitten alkanut ihan mahdottomat yöshowt
nukahtaa illalla siina 21-22 aikoihin ja herää puoli yhden maissa ja valvoo tunnista kolmeen tuntiin. Ei vaikuta mitenkään kivuliaalta vaan epätoivoisen pirteältä. Jos yritän jättää hänet sänkyynsä nukahtamaan itsekseen alkaa aivan kamala huuto (ja se huuto ei lopu ennen kuin menen takaisin sängyn viereen). Ei edes yritä nukahtaa vaikka tekisin mitä. En voi (enkä kyllä haluakaan) huudattaa yksin sängyssään sillä silloin mies ei saa nukuttua ja on vaaraksi itselleen ja muille työssään...
En tiedä mistä tämä nyt taas johtuu ja milloinkohan loppuu. On tosin oppinut kävelemään eli siinä voisi olla yksi syy levottomuuteen, mutta miten voi olla niin pirteä?? Onkohan tämä merkki siitä, että olisi aika siirtyä yksiin päiväuniin? Nukkuu nyt päivisin kahdet unet, yhteensä n. 2.5- 3.5 tuntia. Yksillä päiväunilla on vain tosi kiukkuinen sitten päivällä, koska on ilmiselvästi väsynyt. Mitä voisin tehdä?? Vinkkejä kokeneemmat!! Onko teillä ollut samanlaista "vaihetta" ja mitä olette tehneet? Olen muutenkin nukkunut tosi vähän tämän vajaan vuoden aikana, mutta nyt sitten saan nukkua yleensä maksimissaan 5 tuntia ja olen todella väsynyt
MUTTA nyt on sitten alkanut ihan mahdottomat yöshowt
En tiedä mistä tämä nyt taas johtuu ja milloinkohan loppuu. On tosin oppinut kävelemään eli siinä voisi olla yksi syy levottomuuteen, mutta miten voi olla niin pirteä?? Onkohan tämä merkki siitä, että olisi aika siirtyä yksiin päiväuniin? Nukkuu nyt päivisin kahdet unet, yhteensä n. 2.5- 3.5 tuntia. Yksillä päiväunilla on vain tosi kiukkuinen sitten päivällä, koska on ilmiselvästi väsynyt. Mitä voisin tehdä?? Vinkkejä kokeneemmat!! Onko teillä ollut samanlaista "vaihetta" ja mitä olette tehneet? Olen muutenkin nukkunut tosi vähän tämän vajaan vuoden aikana, mutta nyt sitten saan nukkua yleensä maksimissaan 5 tuntia ja olen todella väsynyt