tuulimunako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukka1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukka1

Vieras
olin eilen alkuraskauden ultras (neuvolas), viikkoja 5+5 ja tuomio oli tuulimuna. Näkyykö tuulimuna jo näin aikaisin? Näkyi vain ruskuaispussi ja ei muuta. Yksi tuulimuna takana ja siinä ei ollut mitään oireita viikolle 9, jolloin keskeytettiin ja tässä voin jo ties kuinka pahoin. Sain uuden ajan viikon päähän ja sit luultavasti tyhjennykseen/kaavintaan. Tuulimunako ei uusiudu ja pas...t.

Täällä huhuilee yksi 'tuulimuna' nyt rv 25. Epäsäännöllisen kierron vuoksi kaksi ultrannutta lääkäriä kolmesta oli jo kaapimassa kun päätin lähteä pariksi viikoksi kypsyttelemään tuulimunaa tietenkin sillä varauksella että menee lääkäriin jos onkin kohdun ulkoinen tms. Parin viikon päästä ultrassa sitten olikin jo elämää ja nyt potkinut jo pitkään. Kierto oli ekan ultran aikaan kalenterin mukaan jo muka vrk 58, vaan eipä sitten oikeasti.

Joskus kannattaa odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kukka1:
olin eilen alkuraskauden ultras (neuvolas), viikkoja 5+5 ja tuomio oli tuulimuna. Näkyykö tuulimuna jo näin aikaisin? Näkyi vain ruskuaispussi ja ei muuta. Yksi tuulimuna takana ja siinä ei ollut mitään oireita viikolle 9, jolloin keskeytettiin ja tässä voin jo ties kuinka pahoin. Sain uuden ajan viikon päähän ja sit luultavasti tyhjennykseen/kaavintaan. Tuulimunako ei uusiudu ja pas...t.

mites ne noin aikasin ylipäänsä ultraa en oo kuullu koskaan et kukaan noin aikasin ois ollu ultrattavana. itselläkin oli varhaisultra mut tehtii vasta viikolla 11

Oli tulla pakko kommentoimaan tuulimunaa. Kävin tänään ultras ja syke näkyi vastaten viikkoja 6+6! Koko viikon olin ehtinyt murehtia tuulimuna epäilyä. En ymmärrä, mix niin aikasin sain sen ekan ultra ajan. Helpottaa :) !!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oli tulla pakko kommentoimaan tuulimunaa. Kävin tänään ultras ja syke näkyi vastaten viikkoja 6+6! Koko viikon olin ehtinyt murehtia tuulimuna epäilyä. En ymmärrä, mix niin aikasin sain sen ekan ultra ajan. Helpottaa :) !!

jee! onnea!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Voi kun mukava uutinen. Onnea!!! =)

kuka ap:lle on sanonu ettei tuulimuna uusiudu?ei se mikään vesirokko ole joka iskee vaan kerran elämässä vaan joskus käy huono mäihä ja tietenkin voi tulla yhdelle ihmiselle muutamakin tuulimunaraskaus..Mutta onnea raskaudesta!Omituinen kyllä,et noin aikasin puhuttiin tuulimunasta..

Yhteistyössä