Tuulimunan jälkivuodosta kokemuksia kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vernalis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vernalis

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
2 916
1
36
Jep eli minun raskaus todettiin tuulimunaksi ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin viime torstaina. Ultrassa löytyi vain sikiöpussi joka vastasi rv 7+2 ihan sen mitä pitikin olla mutta se oli täysin tyhjä, edes ruskuaispussia ollut kehittynyt.
Nyt ihmettelen sitä että jälkivuoto on oikeastaan jo loppunut, pari vaaleanruskeata tuhrua on tullut parin viimepäivän aikana. Minulla on myös taustalla kaksi keskeytynyttä keskenmenoa ja silloin vuosin kyllä paljon pitempään, ainakin yli viikon. Eli voiko olla että se vuoto vain loppui koska oli loppuakseen vai onko joku kenties vialla?
Kipuja ei ole lainkaan ja olo on loistava. Silloin kun aikaisemmin tehtiin ne pari tyhjenystä niin silloin kanssa loppui kivut kuin seinään heti kun kohtu tyhjeni.

Menen torstaina vielä hcg testiin että nähdään että onko se tippunut tarpeeksi. Se nyt hiukan lieventää jännitystä.

Niin ja sellainen ihmejuttu kanssa tähän tyhjennykseen liittyi että tällä kertaa olin monta päivää kivuliaissa supistuksissa vaikka aikaisemmissa km:sa olin pahasti kipeä ehkä enintään tunnin ? Ja sillion sieltä tuli myös se alkiokin joka vastasi rv 8
Ensimmäinen km oli 12/04 ja toinen 01/08 siinä välissä kyllä synnytin terveen lapsen ihan alateitse ja synnytys meni hyvin.

Meniköhän nyt vähän sekavaksi mutta pointti on se että miten yhdestä tuulimunasta voi olla niin kipeä kun sieltä ei tullut ulos kuin se säälittävä sikiöpussi?

Kiitos kaikille vastanneille =)

Leinikki

Mun kokemus ainakin oli, että kun kohtu tyhjeni, kivut loppui kuin seinään ja vuoto väheni myös rajusti (mulla tiputteli vielä hetkosen, mutta siis väheni ja lakkasi aiempaan verrattuna).

Mulla tehtiin tosin kaavinta, joten sinänsä ei ihan sama tilanne, mutta pikkupala istukkaa jäi ja sitä sitten "synnyttelin" tuskissani viikon verran. Ja en tiedä, kuinka voi sattua niin paljon edes se pienen palasen ulostulo, mutta kyllä saaplari sattui vaan... :snotty: Mut ehkä siinä on just se, et mullakin kohtu yritti ja yritti ton viikon ajan saada sitä pihalle. Mut ennen kuin se onnistui, kivutkaan ei loppuneet. Eli jos sulla on aiemmilla kerroilla vaan tullut nopeampaa kaikki pihalle ja siks ei ole sattunut kuin vähän aikaa. Mut nyt saattoi kestää kauemmin.. Joka tapauksessa eiköhän kaikki ole ulkona, jos kipuja ei enää ole ja olo on hyvä. :)

Yhteistyössä