tuun käymään viimistä kertaa palstalla =( =( (marmatusta viesti täynnä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voi kökkö..

keskusteltiin ukon anssa niin ne firman laskut on miehen nimissä (ei firman)
jotenkin mä oon käsittänyt ite kaiken väärin mutta ukon nimissä siis ne on
ja sitä velkaa on jotain 95.000e..

eli toiminimi kyseessä.Voi itku =( toivotaan ettei miehes tee mitää tyhmää jota saadaan lööpeistä lukea :(

nyt kun tuossa mainitsit niin taitaa olla toiminimi jos oon oikein käsittänyt me ei tosiaankaan olla hirveesti näistä jutuista keskusteltu.koska mä olin aikoinani koko juttu vastaan mutta kun vaan intti ja intti ja halus niin päätin että ihan sama sit mulle

voi kökkö..

eli toiminimi kyseessä.Voi itku =( toivotaan ettei miehes tee mitää tyhmää jota saadaan lööpeistä lukea :(

nyt kun tuossa mainitsit niin taitaa olla toiminimi jos oon oikein käsittänyt me ei tosiaankaan olla hirveesti näistä jutuista keskusteltu.koska mä olin aikoinani koko juttu vastaan mutta kun vaan intti ja intti ja halus niin päätin että ihan sama sit mulle

joo, sen kyllä huomaa tästä ketjusta. bisnestä ei pitäisi tehdä tunteella.
nyt ihan oikeesti hankkikaa joku asioista enemmän ymmärtävä neuvomaan teitä! voi olla, että saatte raha-asiat oikealle tolalleen ihan näinkin.
autosta teidän kannattaa luopua, myös osamaksulla ostetun auton voi myydä takaisin siihen liikkeeseen, josta sen aikoinaan olette ostaneet, vaikka maksuja olisi suorittamattakin. säästäisitte sievoisen summan, kun ei ole vakuutusmaksuja, bensakuluja, huoltolaskuja yms. mies kulkemaan matkat julkisilla/kimppakyydeillä vaan koululle!

Alkuperäinen kirjoittaja vink:
voi kökkö..

nyt ihan oikeesti hankkikaa joku asioista enemmän ymmärtävä neuvomaan teitä! voi olla, että saatte raha-asiat oikealle tolalleen ihan näinkin.
autosta teidän kannattaa luopua, myös osamaksulla ostetun auton voi myydä takaisin siihen liikkeeseen, josta sen aikoinaan olette ostaneet, vaikka maksuja olisi suorittamattakin. säästäisitte sievoisen summan, kun ei ole vakuutusmaksuja, bensakuluja, huoltolaskuja yms. mies kulkemaan matkat julkisilla/kimppakyydeillä vaan koululle!

auton myyminen voi olla hieman hankalaa sekun ostettiin 500km päästä
ja onhan miehen helpompi sillä mennä kun ei aina pääse kimppa kyydill ja linkki maksaa kuitenkin yhdeltä päivältä sen 18e eli periaatteessa enemmän kun bensa.
täällä hillun ja vietän viimistä päivää koneella ennen netti pimentoa =(

päivä mennyt kivasti laskuja siirrellessä ja perinnän kanssa jotain saanut sovittua mutta koska noita on noin paljon myöhässä niin kylä se ulosotto molemmilla edessä =(
mieskin vähän rauhallisempi no ei paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja vink:
voi kökkö..

auton myyminen voi olla hieman hankalaa sekun ostettiin 500km päästä
ja onhan miehen helpompi sillä mennä kun ei aina pääse kimppa kyydill ja linkki maksaa kuitenkin yhdeltä päivältä sen 18e eli periaatteessa enemmän kun bensa.
täällä hillun ja vietän viimistä päivää koneella ennen netti pimentoa =(

päivä mennyt kivasti laskuja siirrellessä ja perinnän kanssa jotain saanut sovittua mutta koska noita on noin paljon myöhässä niin kylä se ulosotto molemmilla edessä =(
mieskin vähän rauhallisempi no ei paljon.

:hug: :hug: Voimia teille molemmille

Ja älä ihmeessä sulje nettiä, halvemmaksi tulee netin kautta hoitaa asioita ja ottaa selvää kuin soitella ja ajella autolla, säästyy hermoja, bensaa ja puhelinlaskua.

Ja älä ihmeessä sulje nettiä, halvemmaksi tulee netin kautta hoitaa asioita ja ottaa selvää kuin soitella ja ajella autolla, säästyy hermoja, bensaa ja puhelinlaskua.

Jos en nyt ihan väärin käsittänyt, niin se netti suljetaan (ei heidän omasta tahdostaan). Ovat jo kerran antaneet nettioperaattorilla armon käydä oikeudesta ja ovat lykänneet eräpäivää.

Jos ei ole rahaa maksa edes ruokia, niin parikymppiä nettiinkin kuussa voi olla liikaa. Ja heillä kyllä oli lähellä kirjasto, eivät vaan koskaan olleet aiemmin sitä käyttäneet. Sieltähän löytyy ilmainen netti. Ja jos kerta kotona on, niin varmaan sekä aamusta että illasta ehtii siellä käväsemään. Saa vähän happea aivoillekin kun käväsee välillä ulkona.

nyt viimisen kerran omalta koneelta käymään (toivottavasti eivät napsase kesken kaiken poikki) ja pitää totutella ajatukseen että kirjastossa pitää alkaa käymään tuon uhmakkaan reilu 2v pojan kanssa.
mies koitti eilen sopia vielä siirtoa netistä mutta eivät antaneet armoa ja koska kuukaudella jo siirrettiin ja eräpäivä oli eilen niin tänään sulkevat =( =(

kaikille jotka olette laittaneet sähköpostia niin kiitän etukäteen olette ihania ihmisiä <3 <3
laitan varmaan viestit jokaselle jos ehdin mutta jos en ehi niin toivottavasti huomaatte tämän. ette uskokkaan kuinka hyvä mieli mulla on ja tällä hetkellä tunne että kyllä tästä vielä noustaan. rahallisesti tulee oleen tiukkaa vielä pitkään ja senttejä laseskellaan päivittäin.mutta jospa tästä jotenkin joskus selvittäs.
jos löytys töitä mulle niin hyvä juttu.
niin ja se piti vielä laittaa että mähän oon siis vakkari ja lähes päivittäin tällä palstalla pyörin mies ei voinut ikinä ymmärtää että miten mä saatoin koko illan notkua jossain "huuhaa" palstalla niinku se asian ilmaisi mutta nyt kun kerroin että mulle täysin tuntemattomat ihmiset haluaa auttaa meitä niin se sano sen jotenki niin kivasti muta en muista enään miten mutta kuitenkin niin että sai sen käsityksen että hieno juttu mutta onhan toi luenteeltaan vähän tollanen mörökölli joka ei puhu eikä pussaa.
opintolaina hekemus jätetty mutta ollaan niin 100% varmoja että sitä ei saada kun luottotiedot mennyt mutta saapa sit sossuun laittaa sen ja ne ei voi sitä huomioida.

kiitos vielä todella kovasti jotka olette sähköpostia laittaneet ja auttaneet meidän perhettä
tätä tunnetta ei voi sanoin kuvailla iso kiitos ja teille kaikille hyviä jatkoja!!
jos netti meneekin kiinni niin kirjoittelen vaikka sieltä kirjastosta sitten.
*** kiitos *** <3 <3

Jos ap pääsee vielä nettiin, olisko asiaa, että kertoisit, mitä olet saamassa ja mitä tarvitset, ettei turhaan lähetellä samoja asioita!

ei me oikeastaan tarvita juuri mitään muuta kun rahaa ja ruokaa ne on ehdottomasti ne kaikkein tärkeimmät
talvivaatetus vähän askarruttaa ja tytöllä kumisaappaat ihan puhki mutta siitä pitää kysellä sossusta antavatko rahoitusta niihin eikös joku harkinnan varanen oo tai joku tollanen??

Jos ap pääsee vielä nettiin, olisko asiaa, että kertoisit, mitä olet saamassa ja mitä tarvitset, ettei turhaan lähetellä samoja asioita!

ei me oikeastaan tarvita juuri mitään muuta kun rahaa ja ruokaa ne on ehdottomasti ne kaikkein tärkeimmät
talvivaatetus vähän askarruttaa ja tytöllä kumisaappaat ihan puhki mutta siitä pitää kysellä sossusta antavatko rahoitusta niihin eikös joku harkinnan varanen oo tai joku tollanen??

Sossusta kannattaa tosiaan kysyä, josko sais vaikka maksusitoumusta tiettyyn summan vaik lähikirppikselle (jos siellä on ) harkinnanvaraisena.

Yhteistyössä