A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja LIL:onko sulla siis toinen lapsi tarhassa, vaikka olet itse kotona pienen kanssa?
eikö sekin ole vähän turha menoerä?
on puolipäiväsenä puheen takia mutta päivähoitomaksut 0e/kk
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LIL:onko sulla siis toinen lapsi tarhassa, vaikka olet itse kotona pienen kanssa?
eikö sekin ole vähän turha menoerä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi kökkö..
keskusteltiin ukon anssa niin ne firman laskut on miehen nimissä (ei firman)
jotenkin mä oon käsittänyt ite kaiken väärin mutta ukon nimissä siis ne on
ja sitä velkaa on jotain 95.000e..
eli toiminimi kyseessä.Voi itku =( toivotaan ettei miehes tee mitää tyhmää jota saadaan lööpeistä lukea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi kökkö..
eli toiminimi kyseessä.Voi itku =( toivotaan ettei miehes tee mitää tyhmää jota saadaan lööpeistä lukea![]()
nyt kun tuossa mainitsit niin taitaa olla toiminimi jos oon oikein käsittänyt me ei tosiaankaan olla hirveesti näistä jutuista keskusteltu.koska mä olin aikoinani koko juttu vastaan mutta kun vaan intti ja intti ja halus niin päätin että ihan sama sit mulle
Alkuperäinen kirjoittaja vink:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi kökkö..
nyt kun tuossa mainitsit niin taitaa olla toiminimi jos oon oikein käsittänyt me ei tosiaankaan olla hirveesti näistä jutuista keskusteltu.koska mä olin aikoinani koko juttu vastaan mutta kun vaan intti ja intti ja halus niin päätin että ihan sama sit mulle
joo, sen kyllä huomaa tästä ketjusta. bisnestä ei pitäisi tehdä tunteella.
nyt ihan oikeesti hankkikaa joku asioista enemmän ymmärtävä neuvomaan teitä! voi olla, että saatte raha-asiat oikealle tolalleen ihan näinkin.
autosta teidän kannattaa luopua, myös osamaksulla ostetun auton voi myydä takaisin siihen liikkeeseen, josta sen aikoinaan olette ostaneet, vaikka maksuja olisi suorittamattakin. säästäisitte sievoisen summan, kun ei ole vakuutusmaksuja, bensakuluja, huoltolaskuja yms. mies kulkemaan matkat julkisilla/kimppakyydeillä vaan koululle!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vink:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:voi kökkö..
joo, sen kyllä huomaa tästä ketjusta. bisnestä ei pitäisi tehdä tunteella.
nyt ihan oikeesti hankkikaa joku asioista enemmän ymmärtävä neuvomaan teitä! voi olla, että saatte raha-asiat oikealle tolalleen ihan näinkin.
autosta teidän kannattaa luopua, myös osamaksulla ostetun auton voi myydä takaisin siihen liikkeeseen, josta sen aikoinaan olette ostaneet, vaikka maksuja olisi suorittamattakin. säästäisitte sievoisen summan, kun ei ole vakuutusmaksuja, bensakuluja, huoltolaskuja yms. mies kulkemaan matkat julkisilla/kimppakyydeillä vaan koululle!
auton myyminen voi olla hieman hankalaa sekun ostettiin 500km päästä
ja onhan miehen helpompi sillä mennä kun ei aina pääse kimppa kyydill ja linkki maksaa kuitenkin yhdeltä päivältä sen 18e eli periaatteessa enemmän kun bensa.
täällä hillun ja vietän viimistä päivää koneella ennen netti pimentoa =(
päivä mennyt kivasti laskuja siirrellessä ja perinnän kanssa jotain saanut sovittua mutta koska noita on noin paljon myöhässä niin kylä se ulosotto molemmilla edessä =(
mieskin vähän rauhallisempi no ei paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja älä ihmeessä sulje nettiä, halvemmaksi tulee netin kautta hoitaa asioita ja ottaa selvää kuin soitella ja ajella autolla, säästyy hermoja, bensaa ja puhelinlaskua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ap pääsee vielä nettiin, olisko asiaa, että kertoisit, mitä olet saamassa ja mitä tarvitset, ettei turhaan lähetellä samoja asioita!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ap pääsee vielä nettiin, olisko asiaa, että kertoisit, mitä olet saamassa ja mitä tarvitset, ettei turhaan lähetellä samoja asioita!
ei me oikeastaan tarvita juuri mitään muuta kun rahaa ja ruokaa ne on ehdottomasti ne kaikkein tärkeimmät
talvivaatetus vähän askarruttaa ja tytöllä kumisaappaat ihan puhki mutta siitä pitää kysellä sossusta antavatko rahoitusta niihin eikös joku harkinnan varanen oo tai joku tollanen??