Tuunattuja tavaroita (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
mä täällä leikkasin just vanhoista verhoista palat jo valmiiks et kun ukko tulee kotiin ni saa kertoo mihin on piilottanu mun ompelukoneen..sen jälkeen mulla pitäis olla koti-ilta/yökkäri housut.

Ja kuvaa sit kehiin

:D Mä oon kans uudelleen päällystäny tuoleja, rattaita yms. ja kohta pitäs kans päällystää sellanen tv-tuoli

voin kuvan laittaa , mut en keksiny viel et miten tekisin vyötärön...kuva tulee kohta

Alkuperäinen kirjoittaja Too much pink:D:
No se pienempi on just siellä linnassa päikkäreillä mut jos löydän tän ketjun viellä illalla ni otan sit kuvan:D

Ei oo blogia...ainakaan vielä:D Kaverit aina nauraa kun oon jotain tuunaamassa mut fakta on et jos ei jotain sellasta löydy mitä haluun ni teen sen sitten ite.

niin ja kustannus tosta oli olemassa olevia tavaroita lukuunottamatta n.130?(sisältäen myös kerrossägyn)

Perusta hyvä ihminen blogi ja laita sinne PALJON kuvia tekeleistäsi, (minä kyselin harmaana blogin perään aiemmin) ja tulet sitten ilmoittamaan minulle mistä se löytyy. :)
Miehelle jo intoilin, että kun kerta muutenkin on kerrossänky hankittava pojille, niin tehtäisiin siitä kaksikerrosbussi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:
Mun sängynpääty on oikeasti vanha ovi. Vaikka en kyllä oo ihan varma onko tuo nyt sitten tuunattu..(on siihen laitettu jalat, että pysyy oikealla korkeudella..)
http://www.aijaa.com/v.php?i=3354507.jpg

näyttää vähän tyhmältä ko on leveämpi ku sänky, muuten kiva

Mun mielestä taas tosi kiva, kun on leveämpi. Tosi ihana idea!!!

meilläkin ois tuolla kerrossänky lasten makkarissa, maalasin sen kermanväriseksi ja sain haukut täällä, yllätys yllätys...mulla vaan se "vika" että esikko on poika ja kuopus on tyttö en minkälaisen kerrossängyn sitä sitten vanerista heille tekis :whistle:

tässä tulee sitten kuvaa.. eli niinkuin näkyy niin ovat tosi leveet ja löysät koska tykkään että on väljät..vyötärö pitäis siis kans kaventaa mut en tehny sitä vielä ennen ku tiiän millasen vyötärön haluisin..

nää oli sit maailman helpoin tehä ku oli noi lahkeetki jo valmiiks käännetty ja ommeltu..
ja niinku näkyy ni lankojakaan en oo viel pätkiny. :ashamed:

tässä tulee sitten kuvaa.. eli niinkuin näkyy niin ovat tosi leveet ja löysät koska tykkään että on väljät..vyötärö pitäis siis kans kaventaa mut en tehny sitä vielä ennen ku tiiän millasen vyötärön haluisin..

nää oli sit maailman helpoin tehä ku oli noi lahkeetki jo valmiiks käännetty ja ommeltu..

kivat =) löksäpöksyt

kivat =) löksäpöksyt

oisko ideoita vyötäröön??

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
meilläkin ois tuolla kerrossänky lasten makkarissa, maalasin sen kermanväriseksi ja sain haukut täällä, yllätys yllätys...mulla vaan se "vika" että esikko on poika ja kuopus on tyttö en minkälaisen kerrossängyn sitä sitten vanerista heille tekis :whistle:

Meillä sama "vika" mutta on niin hauska idea että melkeen tarttis jotain keksiä. :D

Eli huusin huutiksesta mäntyisen 160cm pitkän kerrossägyn ja maalasin sen valkoiseksi.
Sitten ostin vanerikaupasta 19mm MDF-levyä ja leikkasin kuviosahalla(makuhuoneen nurkassa:)aukot ja ovet sitten hionta,maalaus, Kodin1 maalattava tiiliseiä tapetti,taikamaali, verhot,listat yms..tuo kyltti on ikean hylly ja tarrat laitoin kontaktimuovin alle ettei pienet revi niitä pois...niin ja noi portaat on meillä aikaisemmin ollut Ikean Trofast porrashylly laitoin vaan sitä ikean nyppylä alustaa että eivät ole liukkaat.

Yläsägyssä nukkuu 2.v ja alasängyssä 1.v(kuvassa..terveisiä tutuille muuta kuvaa ei koneella ollut) joilla on maailman pahin prinsessa kausi:D
Niin ja mikä parasta kun tuo vaihe menee ohi niin levyt vaan pois ja uutta teemaa kehiin:D

http://www.aijaa.com/v.php?i=3354345.jpg

Voi että tää on UPEA!!!!

kivat =) löksäpöksyt

Ihan vaan käännät ja jätät aukon kuminauhalle ja pujotat sen sinne kujaan

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Tyhmä kysymys :D Miten te päällystätte nuita huonekaluja esim. serveteillä? Miten ne saa pysymään siinä :ashamed: ? Kiinnostais kovasti :wave:

Siihen on muutamakin konsti.

Voi ostaa sellaista servettilakkaa, jolla se servetti lakataan kiinni pöytään. Tai sitten ottaa erikeepperiä ja vettä ja lakkaa sen sillä siihen kiinni.

Koska meillä oli kyse käyttöesineestä ja pinta-alaltaan isosta, niin kiinnitin sen servetin sillä erikeepperi-vesi-seoksella ja laitoin spraylakkaa siihen reippaasti päälle.

Pöydän tuunasin vissiin noin 2 vuotta sitten eikä ole miksikään mennyt.

Millaisille pinnoille tuo menetelmä sopii? Puu ainakin, mutta entä muut? Ja tarviiko rueta rikkomaan (hiomaan) pintaa, jos on lakattu/maalattu jo ennestään?

Kirpputorilta ostettu mööpeli. Maalasin itse, vaikken mitään taitoja asiassa osaakaan.
IMG_1672.jpg

Tosi hienoja kaikki! Ja varmaan mielenkiintoista tehäki. :) Kun vaan itelläki tulis joku idis...vois kokeilla jotain. Mä taidan vaan olla turhan arka kokeilemaan, jos meneeki huonosti...

Ei mutta oonhan mä keittiön valaisimeen maalannu vähä koristusta. Tosin joku haukku sen täälä ku pistin kuvaa..."pilalle meni"

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Tyhmä kysymys :D Miten te päällystätte nuita huonekaluja esim. serveteillä? Miten ne saa pysymään siinä :ashamed: ? Kiinnostais kovasti :wave:

Siihen on muutamakin konsti.

Voi ostaa sellaista servettilakkaa, jolla se servetti lakataan kiinni pöytään. Tai sitten ottaa erikeepperiä ja vettä ja lakkaa sen sillä siihen kiinni.

Koska meillä oli kyse käyttöesineestä ja pinta-alaltaan isosta, niin kiinnitin sen servetin sillä erikeepperi-vesi-seoksella ja laitoin spraylakkaa siihen reippaasti päälle.

Pöydän tuunasin vissiin noin 2 vuotta sitten eikä ole miksikään mennyt.

Millaisille pinnoille tuo menetelmä sopii? Puu ainakin, mutta entä muut? Ja tarviiko rueta rikkomaan (hiomaan) pintaa, jos on lakattu/maalattu jo ennestään?

Osaisko joku asiasta tietävä kertoa?

kivat =) löksäpöksyt

Ihan vaan käännät ja jätät aukon kuminauhalle ja pujotat sen sinne kujaan

:wave:

mulla ku ei oo ku sellasta tosi kapeeta kuminauhaa, ja nyt ei ois rahaa ostaa ja haluisin housut valmiiksi..täytyy kaivaa josko ois jossain vanhoissa housuissa leveempää kumpparii

mulla ku ei oo ku sellasta tosi kapeeta kuminauhaa, ja nyt ei ois rahaa ostaa ja haluisin housut valmiiksi..täytyy kaivaa josko ois jossain vanhoissa housuissa leveempää kumpparii

Onnistuiskohan sitä kuminauhaa jotenkin ommella yhteen, leveämmäksi..?

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Onnistuiskohan sitä kuminauhaa jotenkin ommella yhteen, leveämmäksi..?

Teet kaksi kuminauhakujaa vierekkäin. Ja pujottelet kumpaankin sitä ohuempaa kumilankaa. Näyttää sitten leveämmältä.

Laita nyt siihen kapeemman ja myöhemmin vaihdat leveemmän...

Eli huusin huutiksesta mäntyisen 160cm pitkän kerrossägyn ja maalasin sen valkoiseksi.
Sitten ostin vanerikaupasta 19mm MDF-levyä ja leikkasin kuviosahalla(makuhuoneen nurkassa:)aukot ja ovet sitten hionta,maalaus, Kodin1 maalattava tiiliseiä tapetti,taikamaali, verhot,listat yms..tuo kyltti on ikean hylly ja tarrat laitoin kontaktimuovin alle ettei pienet revi niitä pois...niin ja noi portaat on meillä aikaisemmin ollut Ikean Trofast porrashylly laitoin vaan sitä ikean nyppylä alustaa että eivät ole liukkaat.

Yläsägyssä nukkuu 2.v ja alasängyssä 1.v(kuvassa..terveisiä tutuille muuta kuvaa ei koneella ollut) joilla on maailman pahin prinsessa kausi:D
Niin ja mikä parasta kun tuo vaihe menee ohi niin levyt vaan pois ja uutta teemaa kehiin:D

http://www.aijaa.com/v.php?i=3354345.jpg

Tää on kyllä aivan mahtava

:D Siis todella hieno!!!!

Yhteistyössä