tuusulan kuntalisä -saako sitä tässä tilanteessa?

No sitä 3-6 vuotiaiden lisää ollaan lakkauttamssa... Ja jos tästä nuoremmasta haluat sitä sitten aikanaan hakea, niin siinä välissä pitäisi kaiketi olla tehnyt töitä joku x-määrä. Törkeän huono systeemi, ei palvelu kuin muutamia harvoja ja valittuja :(

niin, siis toinen tulossa oleva lapsihan on sitten vanhempainrahakauden jälkeen kotihoidossa myös.

tuo sisaruskorotushakemus taisikin tulla kelan papereiden mukana, alle kouluikäisen sisaruksen tuki se joku 60e/kk.

onpas harmillinen systeemi kun ei toisesta sitten saa, kun ei tule oltua välissä töissä..

Kannattaa se tarkistaa, mutta mun mielestä siinä oli joku naurettava määrä päiviä, mitä pitäisi olla. Aivan järjetön systeemi, e kyllä kannusta kotihoitoon pätkääkään:( En sitten tiedä onko muissa kunnissa yhtä tyhmät säännöt...

silloin viimeksi oli vaikea edes löytää mitään tietoa kuntalisästä tuusulan nettisivuilta hakemallakaan. eikä siellä ollut kunnollisia hakuohjeita. täytynee tarkistaa, josko olisi parannusta sivustolle kuntalisän infon suhteen tapahtunut sitten vuoden 2006... nimittäin siellä ei mainittu mitään työssäolosta ja kun vein hakemuksen itse sinne niin sanottiinkin että ensin pitää olla ollut töissä vähintään 3vuotta. mutta olin ollut ja sitten vasta hakemuksen otti vastaan.

pitäisi kyllä olla yhtenäisemmät säännöt kuntalisillä..

http://www.tuusula.fi/teksti.tmpl?id=60
Meillä kotihoidossa 2 v ja 4 v ja kummastakin kuntalisää. Puolison tulot ei vaikuta, ei tulosidonnainen. En ollut lapsien välissä päivääkään töissä. Kun kuopuksen vanhempainraha loppui ja kelan kotihoidontuki alkoi, alkoi myös kuntalisä molemmista.

Yhteistyössä