Tuvaistuin +9kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muikku

Vieras
Melkein kaikissa malleissa ja merkeissä mitä olen läpi selannut on sanottu että +9kg vauva on laitettava naama menosuuntaan.
Missä uusissa / markkinoissa olevilla valmistajilla ja malleilla on sellaisia istuimia jotka saa laittaa isommallekkin vauvalle/ lapselle selkä menosuuntaan?
Ja omia kokemuksia.

Varsinkin Britax Evolva 1-2-3 Plus ja Britax First Class istuimet kiinnostaa, kenelläkään kokemusta?
Millainen kiinnitys? onko helppo asentaa?

meillä on tollanen istuin jossa ysi kilonen pitää kääntää kasvot menosuuntaan. pitkään kyllä oltiin ilman autoa ja nyt meillä taas auto on, tyttö on 11kg ja 2v ja on kyllä sit takapenkillä kasvot menosuuntaan.

Osta semmoinen, jota voi käyttää molempiin suuntiin. Myyjät kyllä opastavat kiinnityksessä. Ne kun laittaa kerran kunnolla kiinni, niin helppo nakki. Ei niitä oteta ostoksille mukaan niin kuin kaukaloa. Ainakin Britaxilta, Be Safelta ja Gracolta löytyy semmosia istuimia. Meillä Be Safe Izi Combi, aivan huippu.

Britaxin Evolva 1-2-3 on ainakin selvästi isomman lapsen istuin kuin 9-kiloisen. Eihän sitä saa edes makuu-/lepoasentoon.

Onhan noita selkä menosuuntaan asennettavia istuimia vaikka kuinka paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Muikku:
Melkein kaikissa malleissa ja merkeissä mitä olen läpi selannut on sanottu että +9kg vauva on laitettava naama menosuuntaan.
Missä uusissa / markkinoissa olevilla valmistajilla ja malleilla on sellaisia istuimia jotka saa laittaa isommallekkin vauvalle/ lapselle selkä menosuuntaan?
Ja omia kokemuksia.

Varsinkin Britax Evolva 1-2-3 Plus ja Britax First Class istuimet kiinnostaa, kenelläkään kokemusta?
Millainen kiinnitys? onko helppo asentaa?

mitkä esim on pakollisia naamamenosuuntaan alkaen 9kg? Mietin kun itse en sellasta huomannu että suurin osa ois ollu kun pojalle jakkaraa etittiin.

Yhteistyössä