TV-shopista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rudebox
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rudebox

Jäsen
12.11.2006
657
6
18
Onko kukan ostanut jotain TV-shopista? Entä "toimiko" tuote niin kuin luvattiin?
Mä ostin kerran joskus vuonna 97 Sobakawa tyynyt meille (a 300mk!!! OMG...) kun miehellä oli niskavaiva ja siinä mainoksessa oli jokin japanilainen lääkäri joka oli niiin sitä mieltä että tämä auttaisi vaivaan kuin vaivaan. Täytteessä oli myös nähtävästi jotain yrttejä tai rehuja, koska mieheni kaula paisui kaksinkertaiseksi (allergiaa tod.näk.) ja tyynyt oli kivikovat kuin hiekkasäkit :laugh: !
Eli olen hieman skeptinen tähän shoppiin. Nyt olen kuitenkin nähnyt muutamia juttuja jotka jäi vähän kiinnostamaan - yksi on se Zumba-dvd ja toinen on höyryllä toimiva silitys"rauta".
Kertokaapas teidän kokemuksista!

Mun mies on hemmetti vieköön tilannut sieltä vaikka mitä.
Nyt se ei onneksi ole puoleen vuoteen ostanut mitään kun ei ole nähnyt niitä mainoksia :D
Mutta, meiltä löytyy erilaisia niitä jumppajuttuja, höyrypesuria, swivelsviipperiä (en muista kuinka kirjoitetaan), aurinkolasia jne.... :/
Ei kyllä yhdelläkään niistä mitään tee.

Jaa, mun miehen kaveri osti myös muuten sieltä jonkun abtrainerin. Siis sellainen tarranauhalla varustettu hässäkkä joka laitetaan vyötärön tai pohkeen ympärille ja *puff* lihaksia rupee syntymään kun makaat sohvalla!!! (nooot...) Ainut asia mitä tapahtui oli kuulema hillitön suonenveto :-D.

:wave: :ashamed: Mä olen.. sen Tobin (se höyry silitin) ja proactiv solution ihonhoitosarjan. Molemmat ovat toimineet. Tobi on ollut kovasti käytössä, nopeuttaa tuota silitys urakkaa, ja proactivkin toimi hyvin, vaikkakin ei korjannut ihoa täysin :D Mutta, se on liian kallis, ei ollut varaa enää jatkaa.

Anoppi tilasi meille sen Restformin. (ilmalla täytettävä korkea sänky..)

Ei olla itse sitä testattu, ystäväpariskunta nukkuu siinä aina kun meillä ovat, eivätkä ole valittaneet.

Yhteistyössä