T
tietääkö joku?
Vieras
Tarttisin rattaat toiselta puolelta suomee. Matkahuollon kautta maksaa sen vajaa 30euroa.
Jos joku sattuu matkustamaan bussilla ko. kylästä tänne päin, niin meneekö (-hän?) rattaat normimatkatavarana, ettei tartteis maksaa kuin henkilön bussilipun hinta?
Jos joku sattuu matkustamaan bussilla ko. kylästä tänne päin, niin meneekö (-hän?) rattaat normimatkatavarana, ettei tartteis maksaa kuin henkilön bussilipun hinta?