Tyhmä kysyy, kuuluko saunalahden liittymä kaikkialla, ja onko edullisempi kuin Sonera?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ennariina

Aktiivinen jäsen
04.01.2007
2 571
0
36
Liittymän vaihtoa mietin, koen soneran puhelut ja tekstarit aika hinnakkaaksi, nyt mietin toista liittymää mutta ei hajuakaan mikä se voisi olla. saako saunalahdelta plussaa tai s-bonusta?

Mulle tuli saunalahdelta epämääräisiä laskuja. Soitin sitten aina perään että mitäs tää on,sanovat sitten että ei tarvitse maksaa. Tämä toistui usein ja sama kävi myös miehelleni. En enää huoli kyseisen puljun liittymää tuon takia. DNA:n liittymään olen ollut tyytyväinen

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Mulle tuli saunalahdelta epämääräisiä laskuja. Soitin sitten aina perään että mitäs tää on,sanovat sitten että ei tarvitse maksaa. Tämä toistui usein ja sama kävi myös miehelleni. En enää huoli kyseisen puljun liittymää tuon takia. DNA:n liittymään olen ollut tyytyväinen

Kiitos kun kerrot kokemuksesta. Dna on kuulema mahd jopa edullisin liittymä, mutta meille se ei käy, koska kuuluvuus ei paras mahdollinen ja mies joutuu työn puolesta ajelemaan kaiken maailman korvet läpi niin silloin kuuluvuuden pitää olla toimiva.

Mun mies on myös työnsä puolesta paljon tien päällä. Vielä ei ole tullut paikkaa missä ei ois DNA kuulunut. Ja meillä täällä sisällä on joku ihme katvealue jossa elisa, saunalahti, telefinland ja kolumbus ei kuulu,mutta DNA kuuluu. Paitsi että käyttääkös nuo samaa verkkoa? Siis tuo mainitsemani litania?

Mulla oli saunalahti ja piti vaihtaa soneraan kun paikoin oli suuriakin kuuluvuusongelmia. Ainakin täällä meillä päin pikkukylässä. Asuttiin toisessa kerroksessa ja silti löyty 80 neliön kämpästä vain yksi paikka missä puhelin kuului kunnolla. Elisan verkkoa käyttävät muutkin liittymät tökkivät tietyissä paikoissa.

Mun mies on myös työnsä puolesta paljon tien päällä. Vielä ei ole tullut paikkaa missä ei ois DNA kuulunut. Ja meillä täällä sisällä on joku ihme katvealue jossa elisa, saunalahti, telefinland ja kolumbus ei kuulu,mutta DNA kuuluu. Paitsi että käyttääkös nuo samaa verkkoa? Siis tuo mainitsemani litania?

Elisa, saunalahti ja kolumbus käyttää samaa verkkoa.
Telefinland taas Soneran verkossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:

Entäs DNA?

Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä ollut saunalahti jo 7 vuotta.
Tyytyväinen olen ollut.Ei mitään ongelmaa koskaan.

Olet ainut jolla se tuntuu toimivan, kaikilta muilta tullut vain noottia...

On täällä ollut joskus saunalahtiketjuja joissa aika moni on ollut tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:
Täällä ollut saunalahti jo 7 vuotta.
Tyytyväinen olen ollut.Ei mitään ongelmaa koskaan.

Olet ainut jolla se tuntuu toimivan, kaikilta muilta tullut vain noottia...

On täällä ollut joskus saunalahtiketjuja joissa aika moni on ollut tyytyväinen.

No kiva, täytyy kaivaa vanhoja ketjuja luettavaksi:)

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:

Entäs DNA?

No kun en osaa sanoa. Enkä löytänyt mistään tietoa, että olisivat jonkun muun verkossa. Löysin ainoastaan tietoja että joku muu oli toiminut heidän verkossaan.
Eli mahtaako niillä olla oma verkko?

Itse kun tutkin eri liittymiä, niin jossain saunalahden sivuilla oli keskustelupalsta jossa ei kyllä nykyiset käyttäjän kovin mairittelevasti firmasta puhuneet..

no se kuuluvuus (ja tyytyväisyys) riippuu varmaan siitä, missä asuu ja missä liikkuu. itse aikoinaan vaihdoin saunalahden telefinlandiin (joka käyttää soneran verkkoa), koska itä-lapissa ei paikoin kuulunut sauniksen liittymä.

Yhteistyössä