Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Mulle tuli saunalahdelta epämääräisiä laskuja. Soitin sitten aina perään että mitäs tää on,sanovat sitten että ei tarvitse maksaa. Tämä toistui usein ja sama kävi myös miehelleni. En enää huoli kyseisen puljun liittymää tuon takia. DNA:n liittymään olen ollut tyytyväinen
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Mun mies on myös työnsä puolesta paljon tien päällä. Vielä ei ole tullut paikkaa missä ei ois DNA kuulunut. Ja meillä täällä sisällä on joku ihme katvealue jossa elisa, saunalahti, telefinland ja kolumbus ei kuulu,mutta DNA kuuluu. Paitsi että käyttääkös nuo samaa verkkoa? Siis tuo mainitsemani litania?
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Mun mies on myös työnsä puolesta paljon tien päällä. Vielä ei ole tullut paikkaa missä ei ois DNA kuulunut. Ja meillä täällä sisällä on joku ihme katvealue jossa elisa, saunalahti, telefinland ja kolumbus ei kuulu,mutta DNA kuuluu. Paitsi että käyttääkös nuo samaa verkkoa? Siis tuo mainitsemani litania?
Elisa, saunalahti ja kolumbus käyttää samaa verkkoa.
Telefinland taas Soneran verkossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä ollut saunalahti jo 7 vuotta.
Tyytyväinen olen ollut.Ei mitään ongelmaa koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä ollut saunalahti jo 7 vuotta.
Olet ainut jolla se tuntuu toimivan, kaikilta muilta tullut vain noottia...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä ollut saunalahti jo 7 vuotta.
Olet ainut jolla se tuntuu toimivan, kaikilta muilta tullut vain noottia...
On täällä ollut joskus saunalahtiketjuja joissa aika moni on ollut tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Mun mies on myös työnsä puolesta paljon tien päällä. Vielä ei ole tullut paikkaa missä ei ois DNA kuulunut. Ja meillä täällä sisällä on joku ihme katvealue jossa elisa, saunalahti, telefinland ja kolumbus ei kuulu,mutta DNA kuuluu. Paitsi että käyttääkös nuo samaa verkkoa? Siis tuo mainitsemani litania?
Elisa, saunalahti ja kolumbus käyttää samaa verkkoa.
Telefinland taas Soneran verkossa.
Entäs DNA?