E
en kehtaa mustua
Vieras
että jos haluan hoitajan kahdeksi tunniksi, niin kuinka se palkanmaksu toimii? Pitääkö mun jotain veroja maksaa? Vääntäkää rautalangasta!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Tarvitsee maksaa tyEL maksut JOS maksaa samalla hoitajalle enemmän kuin about 48e/kk ja hoitaja on yli 18v.
Juuri tänään soitin ja kysyin.
Alkuperäinen kirjoittaja ja:verot ja sos.maksut menee vasta isommasta summasta (vuoden aika saa tulla melkoisesti tunteja), ja tapaturmavakuutus pitää ottaa, jos hoitokertoja tulee vuodessa kymmenen tai enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Tarvitsee maksaa tyEL maksut JOS maksaa samalla hoitajalle enemmän kuin about 48e/kk ja hoitaja on yli 18v.
Juuri tänään soitin ja kysyin.
Mihin ne maksetaan? Onko se monimutkaistakin?
Alkuperäinen kirjoittaja SMP:Nyt on tainnut vellit ja jauhot mennä sekaisin.
mutta muista silloin kun itse olet työnantaja tarvitsee muistaa vain näitä jos ostat palvelut yritykseltä esim mll näitä ei tarvi huomioida.
MLL llä on sääntö että minimi hoitoaika on 4h kerrallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ja:Alkuperäinen kirjoittaja SMP:Nyt on tainnut vellit ja jauhot mennä sekaisin.
mutta muista silloin kun itse olet työnantaja tarvitsee muistaa vain näitä jos ostat palvelut yritykseltä esim mll näitä ei tarvi huomioida.
MLL llä on sääntö että minimi hoitoaika on 4h kerrallaan.
höpö höpö!
nyt on kuule sulla mennyt puurot ja vellit sekaisin.
-
-
http://www.mll.fi/tukea_ja_apua/lastenhoitoapua/perhe_tyonantajana/
Alkuperäinen kirjoittaja SMP:Pyytäisin teitä PipariSuu ja vierailija joka et edes uskalla omalla nimellä kirjoittaa soittamaan uudenmaan mll ja tarkistamaan asian. Valitettavasti olen oikeassa tässä tapauksessa. meillä on käynyt 1 v ajan joka toinen viikko vähintäänkin mlln hoitaja. mll laskuttaa tunneistaan meitä kerran kuukaudessa eikä me makseta mitään muuta kun emme ole hoitajan työnantajia vaan se on mll. Soittakaapa ja tarkistakaapa uudenmaan mll:stä asia.
toisaalta voihan olla että jokin toinen mll osasto toimii toisella tavalla. mutta näin pääkaupunkiseudulla toimitaan.