K
kfkfkf harmaana
Vieras
Mä kävin just äsken kakalla. Koska söin aamulla tattaripuuroa, niin oli oikein iso kakka. Se kyllä vähän haisi, mutta eihän se mitään. Niinhän ne kakat yleensä vähän haisee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Noh, viimeksi täällä kivitettiin, että on tyhmää yrittää heti uutta lasta, no teimme sen nyt kuitenkin... Seksi siihen lastentekoon liittyy aika oleellisesti![]()
Noh, viimeksi täällä kivitettiin, että on tyhmää yrittää heti uutta lasta, no teimme sen nyt kuitenkin... Seksi siihen lastentekoon liittyy aika oleellisesti![]()
Sanotaanko niin, että kyllä tuo melkoisen hullua hommaa on :O
Meillä ikäeroa kakkosen ja kolmosen välillä on vajaa 14kk, enkä mä nyt ihan ensitöikseni toista samanlaista ikäeroa ottaisi. En mä sano, että se varsinaisesti huono olisi (likat on kuin paita ja peppu ja onnekkaita sen suhteen, että rinnalla on aina samassa kehitysvaiheessa oleva leikkikaveri), mutta kyllä mä itse haluaisin nauttia yhdestä vauvasta kerrallaan ja keskittyä häneen.
Mutta me ihmiset ollaan toki erilaisia.
No siks että se pulla olis uunissa mahdollisimman nopeasti. Jos ei nyt onnista niin sit menee taas kuukausi ja jollei silloinkaan, niin taas kuukausi jne.. Jos alkaa mennä yli vuoden ikäeroon, ni hylkään koko vauvanteko suunnitelman. Sit saa riittää nämä lapset
Niisk, kunpa liittyiskin.
Sanotaanko niin, että kyllä tuo melkoisen hullua hommaa on :O
Meillä ikäeroa kakkosen ja kolmosen välillä on vajaa 14kk, enkä mä nyt ihan ensitöikseni toista samanlaista ikäeroa ottaisi. En mä sano, että se varsinaisesti huono olisi (likat on kuin paita ja peppu ja onnekkaita sen suhteen, että rinnalla on aina samassa kehitysvaiheessa oleva leikkikaveri), mutta kyllä mä itse haluaisin nauttia yhdestä vauvasta kerrallaan ja keskittyä häneen.
Mutta me ihmiset ollaan toki erilaisia.
Netistä löytyy kaikki, et vaan osaa hakea![]()
Niisk, kunpa liittyiskin.