Tykkäätkös Antti Tuiskusta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja I love music
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

I love music

Vieras
Tapasi kuolemansairaan ihailijansa Antti Tuisku toteutti kuolemansairaan faninsa haaveen - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat

"Kuolemansairas Tiia oli toivonut, että saisi mahdollisuuden tavata minut ennen erästä keikkaa. Järjestin aikaa. Siinä hässäkässä en kyennyt miettimään muuta kuin että toivottavasti saisimme molemmat mukavan kokemuksen. Hymyilimme molemmat kovasti."

"Kolme päivää myöhemmin Tiia lähti parempaan paikkaan."

"Hän toivoo ihmisten muistavan, että jokainen päivä on lahja."

Kuunteletko Antin musaa?
 
Tykkään Antti Tuiskusta. Olen ollut hänen kolmellatoista keikalla. Ja omistan hänen nimmarinsa. Tykkään hänen musiikista. Yhteiskuva on vielä haaveissa. Tuo fani juttu oli koskettava!. Aww!. Olen ollut hänen faninsa Idolsista asti.
 

Similar threads

Yhteistyössä