Tylsäääääääääääää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lopen tylsistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lopen tylsistynyt

Vieras
Mitä ihmettä voisi tehdä 10kk lapsen kanssa, kun nää päivät tuntuu niin pitkiltä kahestaan kotona? Vedin pulkassa ulkona aiemmin, mut nyt lumet sulaneet niin, ettei kotipihalta pääse pois. Ei kävele, ei tykkää konttailla pihalla, eikä viihdy pitkään rattaissakaan :( Lasten cd:t ja samat leikit tökkii pahasti. Musta tuntuu, että kohta istun vaan täällä netissä... Perhekahvilat jne. kokoontuu lapsen päiväuniaikaan, joten en ole niihin päässyt :(

Yritä saada vaan mentyä sinne perhekahvilaan. Voihan nukkua rattaissakin lapsi. Musta tuli ainakin uudesti syntynyt morrison kun vihdoin pääsin sinne. Ja parisuhdekin parani, kun oli taas jotain omaa ja näki muitakin ihmisiä. Ei oo enää sitä tunnetta, että kaikki hauska tapahtuu jossain muualla ja mä vaan odotan jotakin ihmettä tapahtuvaks.

Alkuperäinen kirjoittaja minä itte:
Yritä saada vaan mentyä sinne perhekahvilaan. Voihan nukkua rattaissakin lapsi. Musta tuli ainakin uudesti syntynyt morrison kun vihdoin pääsin sinne. Ja parisuhdekin parani, kun oli taas jotain omaa ja näki muitakin ihmisiä. Ei oo enää sitä tunnetta, että kaikki hauska tapahtuu jossain muualla ja mä vaan odotan jotakin ihmettä tapahtuvaks.

Asutaan niin maalla, että autolla mentävä kerhoihin, kirjastoon jne... Kyläilyjä pyrin järjestää, mutta en tunne kovin läheltä ketään... Puisto ihan lumen valloittama..

Yhteistyössä