Tylsyyden poistaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Notty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainakin tässä sunnuntaissa on se hyvä puoli että se varmaan on paljon parempi kuin maanantai. Eikös maanantaista ole tehty se laulukin jonka esittää Kolmas Nainen se alkaa muistaakseni näin ""kuinka sujuu multa maanantai, ainoo kaverikin töitä sai.........""

Miksi kuulostaa niin kuin olisit tylsistynyt........ kait sinulla on mies joka tyydyttää tarpeesi ja pitää sinua kuin kukkaa kämmenella. Ai niin oletko nainen muistaakseni olen aikaisemmin kanssasi kirjoitellut ja silloin olit nainen. Vai haluatko ehkä salaista seuraa mieheltäsi että saisit jännitystä lisää...

Juu nainenhan minä... Eikä kyllä salainen seura kiinnosta... On oma mies, joka pitää niin hyvänä että välillä tuntuu etten ansaitse sitä... On tietysti heikotkin hetket...

On hyvä kuulla että sinulla on huolehtiva mies, ja jokaisessa suhteessa tulee joskus synkkiä hetkiä toisille pareille ne ovat yli pääsemättömiä. Ole itsestäsi ylpeä ja tyytyväinen että sinulla on tuollainen mies joka kunnioittaa sinua sellaisena kuin olet hänen mielestä sinä ansaitset kaiken tuon rakkauden.... En ole itse oikeastaan vakavaan suhteeseen heittäyttynyt lieneekö pelkuruutta vai riittämättömyyden tunne en oikein tiedä.

Teillä taitaa olla pitkäkin matka.. Miten se paranee muutatko hänen luokse vai päin vastoin . Tietenkin etä suhdetta on vaikea hoitaa jos välimatka on pitkä. Toivon että pääset pian rakkaasi luokse, minun täytyy tästä lähteä lenkille kun on kaunis ilma jos olisit täällä saisit lähteä mukaan niin alkaisi sunnuntai näyttää valoisalta. Miten on jos illalla olisit täällä juteltaisko lisää?

Juu on... Kolme päivää normaalia koulua jäljellä.. Tuleva abi.. Niin nuori vasta. Heh. Joo.. Emmä enää jaksa mitään lämpimiä leipiä tehdä.. Jos joku tekis mun puolesta..

Ai jaa sinulla on sitten lukuloma edessä ja keväällä kirjoitukset onnea niihin, jutustelusta si päättelin sinut hiukan vanhemmaksi sinulla on hyviä ajatuksia. Älä luovu tuosta tyylistä, entäs mitä alat opiskella ensi syksynä? Tule tänne kyllä minä voin tehdä sinulle niitä leipiä :)

En ole pettynyt vaan olen tosi positiivisesti yllättynyt :o) no teit sitten kuitekin niitä leipiä... Onko hyviä. Sitte asiasta viidenteen en varmaan kysynyt onko sinun rakas opiskelemassa myös vai joko työelämässä .

Ihan on vielä opiskelemassa.. Ikää on kuitenkin periaatteessa neljä vuotta enemmän kun mulla... Eipä nuo kummosia ollu... :P njuu.. Mut kerrohan jotain itestäs, ollaan vaan lörpötelty musta... :P

Lämpöset leivät on kyl parhaita uunissa valmistettuina. Minä ainakin teen niin otan vaaleaa leipää voitelen sen maustetulla tuore juustolla sen päälle todella ohuita valkosipuli siivuja kinkkua tai tonnikalaa tomaattia ruohosipulia ja edam juustoa se ei ole liika rasvaista kuten kermajuustot. Nam.

O.o saimme sitten lämpimien leipien reseptin. :D joo, emmäkään pidä mikroleivistä niin paljon ku uunissa tehdyistä. Ite laitan niihin yleensä tomaattia ja juustoa ja jotain kinkkua ja mausteita... Aika basic. x)

Yhteistyössä