Tympäs, pankkiasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄitiMinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ÄitiMinä

Vieras
Tiedän et tämä on minun kämmi,ja ihan omaa syytä,mut tympäsee silti!

Ku maksoin laskuja tuossa alkuviikosta ja samalla lainan. Tai eka maksoin sen lainan ja sit lisää laskuja parin tonnin edestä. Niin enpä hoksannutkaan et se laina lähti vasta seuraavana päivänä tililtä...ja olin lähdössä ostoksille niin eipä ollutkaan kovin paljoa millä ostella.
Onneksi muuten jätin sinne sitä rahaa niin että sieltä oli mistä lähtä se laina.

Mut aika jännä et näky ja lähti vasta seuraavana päivänä se laina.

Maksoitko sen kuitenkin hetimaksuna?

Meillä on kaikki lainat suoraveloituksina lainatililtä niin ei haittaa milloin ottavat ne, mä laitan sinne aina sopivan summan rahaa ennen eräpäivää. Eli ei koskaan lähde käyttötililtä mitään itekseen.

Erikoista. Mutta kannattaa hommata erikseen lainanhoitotili ja siihen suoraveloitussoppari, ja tosiaan laittaa sinne sen summan omana tilisiirtona, niin sitten on aivan sama milloin pankki sen nappaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Erikoista. Mutta kannattaa hommata erikseen lainanhoitotili ja siihen suoraveloitussoppari, ja tosiaan laittaa sinne sen summan omana tilisiirtona, niin sitten on aivan sama milloin pankki sen nappaa.

Niin meillä menee lainat miehen tililtä tavallisesti. Ja se on toiminu ihan OK. Mut tämä oli ylimääränen opintolaina joka pitää huolehtia itse.Toki tuo olis kyllä ihan varteen otettava idea.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiMinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

Niin meillä menee lainat miehen tililtä tavallisesti. Ja se on toiminu ihan OK. Mut tämä oli ylimääränen opintolaina joka pitää huolehtia itse.Toki tuo olis kyllä ihan varteen otettava idea.

Suosittelen, meillä näkyy erääntyvissä maksuissa aina etukäteen mitä lainoja on menossa minäkin päivänä ja sitten sen mukaan siirrän rahaa tuonne odottelemaan.

Yhteistyössä