Tympein palstalainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
:wave: Mä oon mielestäni kyllä aika tympeä. En tarkoituksella (aina) mutta kun nopeeesti ohimennen täällä kirjoittelee, niin huomaan kuulostavani aika tympeeltä tapaukselta.

Huomasin itsessäni saman ja olen kovasti yrittänyt keskittyä palstailemiseen ja kirjoittamiseen.. Että en vaikuttaisi tympeltä (paitsi silloin kun se onkin tarkoitukseni ) :xmas:

Kleopatra84, en sua tarkottanu =)

Sellasta aika nuorta tyyppiä, joka on siis mustavalkosuutensa takia monesti tympeä. Tai jotenki se ehdottomuus on sellasta, et alkaa ihan naurattaa..et voiko sitä nyt sit tympeenä pitää..no, moni pitää ;) Mutta en paljasta tässä, sehän voi siis olla kuka tahansa nuori, joten turha spekuloida ;)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Sellasta aika nuorta tyyppiä, joka on siis mustavalkosuutensa takia monesti tympeä. Tai jotenki se ehdottomuus on sellasta, et alkaa ihan naurattaa..et voiko sitä nyt sit tympeenä pitää..no, moni pitää ;) Mutta en paljasta tässä, sehän voi siis olla kuka tahansa nuori, joten turha spekuloida ;)

Kenties neiti N?

Alkuperäinen kirjoittaja ulla utelias:

Kenties neiti N?

Jos Ninatt:tä tarkoitat, niin erittäin fiksu ihminen ikäisekseen ja pesee mennen tullen fiksuudellaan hyvin, HYVIN monet...

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:
:wave: Mä oon mielestäni kyllä aika tympeä. En tarkoituksella (aina) mutta kun nopeeesti ohimennen täällä kirjoittelee, niin huomaan kuulostavani aika tympeeltä tapaukselta.

Huomasin itsessäni saman ja olen kovasti yrittänyt keskittyä palstailemiseen ja kirjoittamiseen.. Että en vaikuttaisi tympeltä (paitsi silloin kun se onkin tarkoitukseni ) :xmas:

Enpä oo kyllä huomannut mitään tympeyttä teissä kummassakaan :o

Sitten joskus tympäsee, jos huomaa jo otsikosta että on kunnon provot menossa..varsinki ku oikeesti sitten jos on joku "onneton" tapaus..niin kukaan ei sitten usko, että se ei oo provo =) Eli ku joku oikeesti on vaikeassa elämäntilanteessa ja lamautunut paikoilleen, niin ihmiset ei usko tätä ja suoltaa kaikkee paskaa niskaan. Siks joskus ärsyttää ihan suorat provoilijat, kun se voi sit olla joltain toiselta pois.

neiti N? En kyllä kaikkia nikkejä täällä tiiä, et ei ainakaan tuolla nimellä ole näkyny. Eikä ala N:llä, jos sitä meinasit. Mutta joo, jos itsellä pistelee ja tunnistaa itsensä kommenteistaan, niin eiköhän seki jo jotain meinaa =) Vaikkei olisi se, jota meinaan. Kun ei viittis ihan suoraan mitään nikkejä mustamaalata, siis varsinkin rekattuja.

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ulla utelias:

Kenties neiti N?

Jos Ninatt:tä tarkoitat, niin erittäin fiksu ihminen ikäisekseen ja pesee mennen tullen fiksuudellaan hyvin, HYVIN monet...

Olen samaa mieltä. Hän on kyllä joskus ehdoton, mutta se on piristävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Myòs meità ulkosuomalaisia pidetààn tympeinà

Joo, me ollaan aina niin saakelin ylpeitä ja omahyväisiä, olevinamme muita parempia. Ja kaiken lisäksi meistä useimmathan elävät miestensä siivellä. :) Kuulemma siis tosi tympeetä sakkia ollaan.

No mulla ei oo ees nikkiä tänne =) Oon vaan jonku verran tutustunu palstaan ym., kun ei omia lapsia vielä ookkaa eikä alotetakkaan ku vasta puolen vuoden päästä.

Mun mielestä on tosiaan vähä hassua täällä kirjottaa harmaana, jos on nikki. Mut se taitaa liittyä siihen provoiluun ja muuhun, että "kehtaa olla tympeä". Varmaan moni purkaa täällä ties mitä paineita ;) Lisäksi oon huomannu, että harmaana tällä mitäs nyt-palstalla haukutaan ihmisiä =D Kas, kun ei omalla nikillä kehdata.

Totta, olet hieman tympeä, mutta osaat olla olemattakin! =)
Toinen joka osaa välillä ärsyttää on eräs, sanotaanko vaikka että 'huono neitsyt'... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja toinen ulkosuomalainen:

Joo, me ollaan aina niin saakelin ylpeitä ja omahyväisiä, olevinamme muita parempia. Ja kaiken lisäksi meistä useimmathan elävät miestensä siivellä. :) Kuulemma siis tosi tympeetä sakkia ollaan.

nàin saa todella kuulla, olipa aihe mikà hyvànsà. muttei olla katkeria, ei!

Alkuperäinen kirjoittaja toinen ulkosuomalainen:

nàin saa todella kuulla, olipa aihe mikà hyvànsà. muttei olla katkeria, ei!

Ainakin yritetään olla olematta katkeria :D Tai voidaan vaan aatella että muut ovat kateellisia kun eivät uskalla lähteä mihinkään!

Kaikista tympeimmät nikit huomaa varmaan näistä kestoaiheista..esim tupakan polttaminen ja raskaus ym =D Aiheesta monet puhuu, mut jotku on oikeesti aika tympeitä. Tai hyökkää jonkun kimppuun aika säälittä, vaikka kysyttäis vaikka johonkin neuvoa. (Ja ei, en polta tupakkaa ym;).

"Huono" neitsyt? Hmm..en nyt hoksaa..oon vissii liia vähä selannu tätä palstaa =D

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Eiköhän tuo keijo the kojootti kaikkien kimmojen kaveri löydy tuolta muun muassa...

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1292865

en jaksa selata ketjua, mutta taidan tietää ketä tarkoitat.. en oo huomannukaan noiden kommenteilla mitään yhtäläisyyttä, täytyy alkaa varmaan kyttäämään ;)

Yhteistyössä