Työhaastatteluun lapsen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mulju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mulju

Jäsen
22.03.2006
495
0
16
Soitin tänään yhteen firmaan jossa on avoinna työpaikka ja multa kysyttiin josko jo huomenna pääsisin haastatteluun koska työt alkaa jo kait ensi viikolla.

Sanoin että pääsen kyllä muuten mut pojalle en saa hoitopaikkaa järjestettyä kun mieskin on huomenna töissä. Päädyttiin sit siihen että otan pojan mukaan. Innolla odotan miten haastattelu menee 1v4kk pikkuapulaisen kanssa :D

Mitenhän vaikuttaa mun työnsaantimahdollisuuksiin että otan lapsen mukaan. Ajattelevat varmaan et tota ei ainakaan oteta kun ei saa lastaan edes hoitoon!

Kai ne tajuaa, että on ihan eri asia hankkia lapselle hoitopaikka töihin menon takia, kuin pelkän työhaastattelun takia etenkin kun se tulee noin lyhyellä varoitusajalla :). Eihän lasta saa päiväkotiin tai pph:lle työhaastattelun vuoksi.

Tuli mieleen, kun kaveri oli työhaastattelussa seitsenkuisen poikansa kanssa, niin poikapa ottai ja tarttui äiskää paidankauluksesta ja pulautti oikein komeat satsit rinnuksille. Oli kuulemma vähän niljakas olo loppuajan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
Kaipa se tajus, että noin lyhyellä varotusajalla vaikee saada hoitopaikkaa.

Tsemppiä haastatteluun =)

Kiitos!

Mun mielestä toi tilanne on muutenkin vähän erikoinen kun haastattelu on lauantaina. Yleensä olen käynyt niissä ihan toimistoaikana. Täytyy vaan toivoa että poika jaksais olla ihmisiksi sen aikaa!

No nyt on käyty pojan kanssa haastattelussa. Poika pelkäs sitä haastattelijaa (iso pitkä vanha mies ja möreä ääni, joten ihmekkös tuo ), ja itki sit paniikissa puolet ajasta. Voi jestas että hävetti.

Tää mies kysy sit lopuksi että pääsetkö jo huomenna töihin. No en tietenkään pääse kun mies on just tän vkonlopun töissä eikä ole ketään kelle pojan vois lykätä. Maanantaiksi lupasin yrittää pojan saada hoitoon että pääsen töihin.

Ihan kiva juttu, raha onkin tervetullutta tähän talouteen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
No nyt on käyty pojan kanssa haastattelussa. Poika pelkäs sitä haastattelijaa (iso pitkä vanha mies ja möreä ääni, joten ihmekkös tuo ), ja itki sit paniikissa puolet ajasta. Voi jestas että hävetti.

Tää mies kysy sit lopuksi että pääsetkö jo huomenna töihin. No en tietenkään pääse kun mies on just tän vkonlopun töissä eikä ole ketään kelle pojan vois lykätä. Maanantaiksi lupasin yrittää pojan saada hoitoon että pääsen töihin.

Ihan kiva juttu, raha onkin tervetullutta tähän talouteen :D
et vissii ihan loppuu ajatellut tota asiaa kun KUN JOUDUT SANOMAAN
Maanantaiksi lupasin yrittää pojan saada hoitoon,töihin yleensä haetaan jos on lapsella hoitopaikka tai se että saamassa sen ku töihin menet..

Mikä työpaikka ja millasta duunia? mistä ihmeestä meinaat saada noin pienelle hyvän, luotettavan hoitajan näin pian? Ei jää pienelle ainakaan aikaa totutella hoitopaikkaan.. No, jokainen tyylillään..
Onnea kuitenkin työpaikasta.

Eli kyse on viikonlopputyöstä mut maanantaina menen harjoittelemaan. On meillä onneksi pojalle tuttu hoitaja ja kysäisin häneltä jo eilen että mahdollisesti ensi vkonlopulla voin joutua hoitoapua pyytämään mutta en osannut odottaa että jo maanantaina pitää töihin mennä.

Mies lupasi hoitaa poikaa vkonloppuisin mut maanantaina hänelläkin on työpäivä. Nyt sit tässä sumplitaan miten tehdään.

Hotelli- ja ravintola-ala kyseessä ja kiitos onnitteluista :flower:

Mä olin lapsen kanssa työhaastattelussa ja sain hakemani paikan, ja haastateltavia oli kuusi. Toivon yhtä hyvää tuuria sulle!
Pomo sanoi myöhemmin, että lapsi oli niin tasapainoinen että ajatteli että mäkin olen... open hommista oli kysymys.

Yhteistyössä