Työhakemusasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työnhakija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työnhakija

Vieras
Miten merkkaatte, jos olette esim valmistuneet Helsingin ammattikorkeakoulusta, valmistumishetkellä Stadiasta, mutta nyt nimeltään Metropolia. Siis jos teette työhakemusta, niin laitatteko koulutuskohtaan sen nimen, joka koululla oli kun te sieltä valmistuitte vai koulun nykyisen muuttuneen nimen!?

Silloin kun olen sieltä itse aikoinaan valmistunut se oli sairaanhoito-opisto ja kyllä minä sen laittaisin.Enhän minä ole metropoliasta valmistunut(Minulla ei ole muutenkaan amk tutkintoa, vaan vanha tutkinto jos näin voidaan sanoa)

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
Miksi yleensä merkitset mistä olet valmistunut?

Kaikissa työnantajien valmiissa hakulomakkeissa kysytään tutkintoa JA oppilaitosta.

Onhan yleinen käytäntö muutenkin CV:hen kirjoittaa oppilaitoksen nimi, ja tuo työnantajien lomakkeiden malli vain vahvistaa sen, että nimi on syytä laittaa vapaamuotoiseenkin hakemukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oikean nimen mistä on valmistunut ja jos se on jo vakiintunut se uusi, niin voin laittaa että nyk. se ja se sulkuihin.

Mä tein nyt sitten näin... tuo aiemman kouluni nimi on jo ajat sitten vaihtunut niin ajattelin, et ihan hyvä molempiin sit laittaa et mikä on nykyinen nimi.

Yhteistyössä