K
kotielämään tykästynyt
Vieras
Mieluummin jatkaisin kotona oloa. Nuorin lapsista puolen vuoden päästä 3v. Lasten hoito on ollu aika rankkaa mut nyt kun vauva-ajasta on päästy niin kotona olo lasten kans tuntuu mukavalta ja koen et lapsille on ihana asia kun ovat saaneet olla kotona/kerhossa. Kaduttaa siis että töihin oon lupautunut palaamaan.
Haluaisin vielä yhden lapsenkin jos mies vaan antais suostumuksensa
silleen saisin jatkaa kotona olemista eikä lasten tarvis aloittaa päivähoitoa ja arki olisi muutenkin helpompaa aika tiiviiden harrastuskuvioiden ja vuorotyön kannalta.
Myös opiskelupaikan hakeminen on ollut harkinnassa.. siinä olis sentään vain "päivätyötä" eikä kolmivuorotyötä.
Haluaisin vielä yhden lapsenkin jos mies vaan antais suostumuksensa
Myös opiskelupaikan hakeminen on ollut harkinnassa.. siinä olis sentään vain "päivätyötä" eikä kolmivuorotyötä.