Työhön paluu lähestyy eikä oikeasti yhtään huvittaisi lähteä. Muita?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotielämään tykästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotielämään tykästynyt

Vieras
Mieluummin jatkaisin kotona oloa. Nuorin lapsista puolen vuoden päästä 3v. Lasten hoito on ollu aika rankkaa mut nyt kun vauva-ajasta on päästy niin kotona olo lasten kans tuntuu mukavalta ja koen et lapsille on ihana asia kun ovat saaneet olla kotona/kerhossa. Kaduttaa siis että töihin oon lupautunut palaamaan.

Haluaisin vielä yhden lapsenkin jos mies vaan antais suostumuksensa :D silleen saisin jatkaa kotona olemista eikä lasten tarvis aloittaa päivähoitoa ja arki olisi muutenkin helpompaa aika tiiviiden harrastuskuvioiden ja vuorotyön kannalta.
Myös opiskelupaikan hakeminen on ollut harkinnassa.. siinä olis sentään vain "päivätyötä" eikä kolmivuorotyötä.
 
joo, täällä samoja fiiliksiä, sain tosin unelmatyöni ja silti mua hirvittää ajatus töihin menosta. Mä en haluaisi kuitenkaan olla 5 päivää viikossa vain iltaäiti eli keretä olemaan lasteni kanssa vain muutaman tunnin vuorokaudessa.
 
No mäkin olen kai oikeen kotiäiti hengeltäni, olen aina halunnut olla äiti, ei mulla ole koskaan edes ollut mitäön urahaavetta, vaan äitiys on se juttu. On mulla kyllä ammatti silti ja töitä oon tehnyt 15 vuotiaasta koulun ohella jne. Ja kotona olen ennen kaikkea lasten ja perheen vuoksi, en siksi että haluaisin sillä tavoin vain vältellä työtä. Noh, oon kai mä vähän itsekäskin, kun haluan nähdä lasteni kehityksen jne. Onneksi työelämä ei minua kutsu vielä lähiaikoina vaan saan nauttia kotiäitiydestä vielä :)
 
joo, täällä samoja fiiliksiä, sain tosin unelmatyöni ja silti mua hirvittää ajatus töihin menosta. Mä en haluaisi kuitenkaan olla 5 päivää viikossa vain iltaäiti eli keretä olemaan lasteni kanssa vain muutaman tunnin vuorokaudessa.


Jää osittaiselle hoitovapaalle.

Mie oon osittaisella hoitovapaalla, eli teen 80% työaikaa. Oon sen 4 päivää viikossa töissä ja kolme vapaalla. Täytyy anoa, että nyt tuntuu siltä että homma on tasapainossa.
 

Yhteistyössä