työkkäriin vai sairaslomalle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anskuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anskuli

Vieras
Mul on nyt tilanne, et oon nyt on menossa rv30.. oon työkkärin kirjoilla jo, mut tämän viikon olen lupautunut tekemään töitä, ja nyt alkaa tuntua eten tämän viikon jälkeen enään jaksa olla töissä (issias vaivaa + supistelee)... mull tarjottiin jo viimeviikolla saikkua, mut halusin tän viikon tehä töitä, ku olin jo luvannu (niin pöljä mä). Nyt mietin sit sitä, et kumpikohan on taloudellisesti "järkevämpää" jatkaa työkkärinkirjoilla vai hakea saikkua äippälomaan saakka!

Alkuperäinen kirjoittaja anskuli:
Mul on nyt tilanne, et oon nyt on menossa rv30.. oon työkkärin kirjoilla jo, mut tämän viikon olen lupautunut tekemään töitä, ja nyt alkaa tuntua eten tämän viikon jälkeen enään jaksa olla töissä (issias vaivaa + supistelee)... mull tarjottiin jo viimeviikolla saikkua, mut halusin tän viikon tehä töitä, ku olin jo luvannu (niin pöljä mä). Nyt mietin sit sitä, et kumpikohan on taloudellisesti "järkevämpää" jatkaa työkkärinkirjoilla vai hakea saikkua äippälomaan saakka!

sairasloma.

Ajattele lapsen parasta.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja anskuli:

sairasloma.

Ajattele lapsen parasta.

näinpä! On vain tuntunu tähän asti, ettei ole ollut syytä jäähä saikulle! suppailu on sellasta kivutonta ja issias nyt no se vaivaa vaik on kotonakin! Mut nyt alkaa tuntua tosiaan siltä, et alkaa olla masun kannalta parempi et mä luovun töistä! Tai kyl mä töissä jaksasin olla, ku jaksas sit illat toihuta tuon meidän 1v8kk ikäsen kanssa