A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Impi:Määräaikaisesta työsuhteesta voit irtisanoutua etukäteen vain, jos sulla on sopimuksessa mainittu, että siihen on mahdollisuus. Itse teen määräaikaiset sopimukset aina niin.
Kaivoin tuon työsopimuksen, siinä lukee:
"Myös määräaikainen työsopimus on irtisanottavissa työsopimuslain mukaisin irtisanomisajoin ja perustein"
Mutta en tullut tuosta viisaammaksi