R
rotta
Vieras
ne kun ei sovi yhteen sitten yhtään..niin miten te toimitte töissä, kun teillä on menkat? onko teillä silloin oksennusta ja pahaa oloa? oletteko töissä vai otatteko sairaslomaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sairaslomaa:kaikkea sitä kuuleekin ihan normisti olen töissä
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Lääkkeiden avulla minäkin pärjään. Jos sulla on noin pahat kivut että kuukausittain haittaa työntekoa, niin eikö olis paikallaan hakeutua lääkärin juttusille? Ehkä saisit hormoonilääkityksen ettei tarvis aina menkkojen aikaan maata sänkypotilaana? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Lääkkeiden avulla minäkin pärjään. Jos sulla on noin pahat kivut että kuukausittain haittaa työntekoa, niin eikö olis paikallaan hakeutua lääkärin juttusille? Ehkä saisit hormoonilääkityksen ettei tarvis aina menkkojen aikaan maata sänkypotilaana? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja rotta:Alkuperäinen kirjoittaja sairaslomaa:kaikkea sitä kuuleekin ihan normisti olen töissä
joillakin on niin pahat kivut ettei mikään onnistu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä olen pystynyt olemaan normaalisti töissä sen jälkeen kun sain lääkityksen kohdalleen. Litalgin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja rotta:Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Lääkkeiden avulla minäkin pärjään. Jos sulla on noin pahat kivut että kuukausittain haittaa työntekoa, niin eikö olis paikallaan hakeutua lääkärin juttusille? Ehkä saisit hormoonilääkityksen ettei tarvis aina menkkojen aikaan maata sänkypotilaana? :hug:
ne määrää vaan lisää buranaa
Alkuperäinen kirjoittaja eh?:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä olen pystynyt olemaan normaalisti töissä sen jälkeen kun sain lääkityksen kohdalleen. Litalgin :heart:
Saanko kysyä miten litalgin liittyy menkkoihin sehän on suolistolääke?
Alkuperäinen kirjoittaja eh?:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä olen pystynyt olemaan normaalisti töissä sen jälkeen kun sain lääkityksen kohdalleen. Litalgin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Siellä sitä oltiin vaan. Eihän kuukautiset ole sairaus
Ja nykyään ei ole kuukautisia ollenkaan, enkä ole raskaanakaan - joten töistä ei pääsisi livahtamaan kuukautisten takia edes![]()