työt ja menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rotta

Vieras
ne kun ei sovi yhteen sitten yhtään..niin miten te toimitte töissä, kun teillä on menkat? onko teillä silloin oksennusta ja pahaa oloa? oletteko töissä vai otatteko sairaslomaa?

Lääkkeiden avulla minäkin pärjään. Jos sulla on noin pahat kivut että kuukausittain haittaa työntekoa, niin eikö olis paikallaan hakeutua lääkärin juttusille? Ehkä saisit hormoonilääkityksen ettei tarvis aina menkkojen aikaan maata sänkypotilaana? :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Lääkkeiden avulla minäkin pärjään. Jos sulla on noin pahat kivut että kuukausittain haittaa työntekoa, niin eikö olis paikallaan hakeutua lääkärin juttusille? Ehkä saisit hormoonilääkityksen ettei tarvis aina menkkojen aikaan maata sänkypotilaana? :hug:

peesi

ne määrää vaan lisää buranaa

Alkuperäinen kirjoittaja rotta:

ne määrää vaan lisää buranaa

No sit toiselle lääkärille, vaadi!! Eihän tuo ole ollenkaan kivaa ku joutuu miettimään ja suunniteleen elämää että taas ne alkamassa ja en voi tehä tyyliin vkoon mitään. Kova kovaa vastaan, pidä puoles!!

Alkuperäinen kirjoittaja eh?:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä olen pystynyt olemaan normaalisti töissä sen jälkeen kun sain lääkityksen kohdalleen. Litalgin :heart:

Saanko kysyä miten litalgin liittyy menkkoihin sehän on suolistolääke?

Kyllähän ihmisen elimistö on siitä merkillinen että moni asia liittyy toisiinsa.
Suolistovaivoihin itsekin joskus syönyt Litalginia.
Nykyään olen huomannut että vatsa ihan sekaisin menkkojen aikana.

Mä olen pystynyt olemaan normaalisti töissä sen jälkeen kun sain lääkityksen kohdalleen. Litalgin :heart:

Käsittääkseni se on alunperin kehitetty sappikivien kipulääkkeeksi. Litalgin rentouttaa kouristelevan sileän lihaskudoksen, jota kohtukin on.

Siellä sitä oltiin vaan. Eihän kuukautiset ole sairaus ;)
Ja nykyään ei ole kuukautisia ollenkaan, enkä ole raskaanakaan - joten töistä ei pääsisi livahtamaan kuukautisten takia edes :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Siellä sitä oltiin vaan. Eihän kuukautiset ole sairaus ;)
Ja nykyään ei ole kuukautisia ollenkaan, enkä ole raskaanakaan - joten töistä ei pääsisi livahtamaan kuukautisten takia edes :D

ei olekaan sairaus vaan naisille suunnattu paskatauti

Tiedoksi, se on kipulääke jota voidaan käyttää mm. suolistokipuihin, virtsatiekipuihin ja auttaa monia myös mm. kuukautiskivuissa sekä jopa selkäkivuissa.

Yhteistyössä