S
ssss
Vieras
Olen ollut työttömänä maaliskuusta asti ja tuntuu että tulen hulluksi. Miten te muut saatte ajan kulumaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen samaa miettinyt, eikö siinä mene järki? Mä olin 3 kk työttömänä ja meinasin tulla hulluksi. Hakeuduin sit työkkärin kurssille ja onneks sitä kautta töihin.
Mulla ei kyllä tulisi aika pitkäksi, tekemistä keksin aina. Mutta tiukka rahatilanne saisi pään leviämään ja toki se myös rajoittaisi noita erilaisia ajankuluja.
Mä opiskelisin itsenäisesti. En siis ammatillisia opintoja vaan pelkästä mielenkiinnosta. Maailmassa on tuhansia asioita, joista haluaisin tietää enemmän, mutta työssä käydessä aika ei riitä moiseen.Asun vieläpä pienellä paikkakunnalla, jossa ei ole mitään liikuntakeskuksia joissa varmasti viihtyisin. Ei ole oikein mitään kursseja, paitsi iltaisin olevat kansalaisopiston mutta iltaisin kyllä saan ajan muutenkin kulumaan kun ei enää ole melkein kaikki töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27002259:Mä opiskelisin itsenäisesti. En siis ammatillisia opintoja vaan pelkästä mielenkiinnosta. Maailmassa on tuhansia asioita, joista haluaisin tietää enemmän, mutta työssä käydessä aika ei riitä moiseen.