O
opiskelija
Vieras
Paljonko liitto/työttömyyskassa pidättää veroa? Onko se ansiosidonnaisesta aina 20% vai kannattaako toimittaa muutosverokortti?
Joku väitti, että kaikilta menee veroa se 20%...
Joku väitti, että kaikilta menee veroa se 20%...