Työvoimapoliittisessa koulutuksessa olleita?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opiskelija

Vieras
Paljonko liitto/työttömyyskassa pidättää veroa? Onko se ansiosidonnaisesta aina 20% vai kannattaako toimittaa muutosverokortti?
Joku väitti, että kaikilta menee veroa se 20%...
 

Yhteistyössä