Typerä huutisostaja :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Myin pari viikkoa sitten vaatepaketin, ja sain siitä negatiivisen palautteen. Kaikki vaatteet olivat kuulemma roskiskamaa, eikä hän kehdannut niitä edes uffille viedä. Nyt kun kattelin niin tää ostaja myy niitä vaatepaketin vaatteita hyväkuntoisena huutiksessa :( Onpas reilua.

voithan laittaa jokaisen hänen myymän lastenvaatteen (jotka sinulta osti) kohteeseen kysymyksen myyjälle, esim. onko tää se sama paita joka sun mielestä on roskiskamaa eikä kelpaa edes uffille?

Höh. Mä en ole uskaltanut vielä laittaa negaa yhdelle ostajalle, joka huusi "osta heti" -kohteeni maaliskuun lopulla, mutta ei vieläkään ole vastannut minulle. Kaksi kertaa olen mailannut hänelle. Tekisi mieli laittaa tuote takaisin myyntiin ja nega moiselle hupihuutajalle.

Höh. Mä en ole uskaltanut vielä laittaa negaa yhdelle ostajalle, joka huusi "osta heti" -kohteeni maaliskuun lopulla, mutta ei vieläkään ole vastannut minulle. Kaksi kertaa olen mailannut hänelle. Tekisi mieli laittaa tuote takaisin myyntiin ja nega moiselle hupihuutajalle.

Laita ihmeessä. Jotkut pitää 1 tai 2 viikkoa rajana, että jos ei siihen mennessä kuulu, nega ja uudelleenmyyntiin.

Laita nopsasti. Muistaakseni ainakin joku aika sitten palautteenantomahdollisuus "vanhentui" parin kuukauden päästä kaupojen sulkeutumisesta. Jos noin käy, niin et ehdi antaa palautetta laisin. Voin olla tossa jutussa väärässä, joten tarkista Huutiksen tiedoista!

Yhteistyössä